Sapphire Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Er det noen som kan si litt om det er noen problemer med dette kortet? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Kort og greit svar,styr unna alle hovekort som er basert på via kt 400,siden det er en del bugs med dem og agp 8x som kom først på markedet. Gå heller for Nforce2,hvilket merke er en smaks sak alt om du skal overklokke eller ikke. Lenke til kommentar
shorin Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg synes d virker som at kt400 er ett mere stabilt chipsett enn NF2,men er absolutt ingen "proff-amatør" på området. Dette er mitt inntrykk. Er i tvil selv hva jeg skal velge,valget står mellom Abit KD7-G,Epox 8rda(+) ,Asus A7N8x-DL BTW Robin:Låser hk opp M.P på cpu,kjesker litt på dette kortet,og er det noe du savner/misliker med det? Kjøpte du d på Databutikken.com? Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kortet fungerer 100 % hos meg har hatt det i ca 3,5 mnd 24/7. I dag har jeg kjøpt A7N8X på grunn av tester viser at det er noe raskere. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har et selv, og må si at jeg ikke har opplevd noe negativt med det i det hele tatt, men vær OBS på at nForce2 er et bedre valg hvis du er en spiller/performance-freak. Lenke til kommentar
Prodigal Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har også A7V8X og er veldig fornøy! Eneste jeg har merket er en "konflikt" mellom raiddriver og WinXP (ikke noe stort problem) Lenke til kommentar
shorin Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har et selv, og må si at jeg ikke har opplevd noe negativt med det i det hele tatt, men vær OBS på at nForce2 er et bedre valg hvis du er en spiller/performance-freak. Er det noen med EPOX 8RDA+ her som kan fortelle meg om multiplieren blir opplåst på xp2400 på dette hoved kortet ? OG støtter det 333 fsb ? shorin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå