VikinGz Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) For noen mnd siden lanserte chess, chess kompis. Da var det 4nr du kunne lagre og de nr kunne du sende gratis sms, mms og ringe til. Det kom akurat på det samme hvilket nett de tilhørte og operatør. For min del passet dette fint, men da jeg skulle til å bestille så jeg at de hadde gjort det om. Og alt ble gratis innen nette deres. Det var litt dumt For det var ett genialt tilbud. Kosta litt å få gjøre om nr igjen... Noen som vet hvorfor ikke chess bevarte dette? det var jo så og si genialt =D Endret 19. juli 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Enkel strategi for å få folk til å velge deres tjenester så "kompiser" velger chess også så de kan ringe hverandre gratis. Det er regelrett dårlig gjort å omgjøre den endringen til at det skulle gjelde bare deres nett, men hey..man lever i en knivhard marked så noe særlig forbausende er det ikke. Lenke til kommentar
andyolse Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) hum.. er du sikker på at dette? Syns å huske at det bare var chess kunder. Noe det jo da fortsatt er. Sier seg vel litt selv at de ikke lanserer en tjeneste som ikke trekker til seg nye kunder litt av greia med alle disse nye løsningene er jo at man skal kunne tiltrekke seg en ny kundemasse.. det ville jo jo forsåvidt tiltrekke seg kunder, men det hadde nok vært sådan liten fortjeneste med tanke på termineringsavgifter =) Endret 19. juli 2007 av andyolse Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 hum.. er du sikker på at dette?Syns å huske at det bare var chess kunder. Noe det jo da fortsatt er. Sier seg vel litt selv at de ikke lanserer en tjeneste som ikke trekker til seg nye kunder litt av greia med alle disse nye løsningene er jo at man skal kunne tiltrekke seg en ny kundemasse.. det ville jo jo forsåvidt tiltrekke seg kunder, men det hadde nok vært sådan liten fortjeneste med tanke på termineringsavgifter =) 9100794[/snapback] De hadde det først, iriterer meg litt at de gjore om kompis greiene. For min venne gjeng er spredt utover telenor, netcom, chess, onecall, iphea, tele2 +++++ Så det nye kompis greiene fungerer dårlig da. Men vurderer å gå over til telenor nonstop abonemanget. Gratis sms og mms så mye man vill for 299kr i mnd + at man får mobilsvar + gratis videosamtale ut året + en biligere telefon. Lenke til kommentar
Gripne Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 hum.. er du sikker på at dette?Syns å huske at det bare var chess kunder. Noe det jo da fortsatt er. Sier seg vel litt selv at de ikke lanserer en tjeneste som ikke trekker til seg nye kunder litt av greia med alle disse nye løsningene er jo at man skal kunne tiltrekke seg en ny kundemasse.. det ville jo jo forsåvidt tiltrekke seg kunder, men det hadde nok vært sådan liten fortjeneste med tanke på termineringsavgifter =) 9100794[/snapback] De hadde det først, iriterer meg litt at de gjore om kompis greiene. For min venne gjeng er spredt utover telenor, netcom, chess, onecall, iphea, tele2 +++++ Så det nye kompis greiene fungerer dårlig da. Men vurderer å gå over til telenor nonstop abonemanget. Gratis sms og mms så mye man vill for 299kr i mnd + at man får mobilsvar + gratis videosamtale ut året + en biligere telefon. 9100905[/snapback] Her er jeg redd du tar feil, jeg hadde selv den tjenesten fra start. Det var 4 valgfrie Chess venner, det har aldri vært gratis å ringe til venner hos andre operatører. http://www.amobil.no/artikkel/operatorer/r...nene_dine/39038. Så i den forstand har de utvidet tilbudet fra å gjelde 4 chessvenner til å ringe gratis til alle chesskunder. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 ahhh.. da sjønner jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå