Cappuccino Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Da jeg prøver å koble meg opp på det trådløse nettverket, funker det ikke å koble til i det hele tatt. Det står at den hele tiden søker opp nettverket, men finner den aldri, selv om den faktisk står der... Så nå må jeg sitte på nett manuelt. Kan det ha noe med at Telenor var nede her om dagen, og jeg trodde det var noe ustabilt hos meg? Prøvde å endre passordet, og det gikk fint, men etter det ser det ikke ut til å funke, og det funket ikke med å legge inn gammelt passord heller... Hjelp? Lenke til kommentar
tness Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Lite info du kom med her. Hvilket passord har du prøvd å forandre, innloggspassordet på router, eller krypteringspassord? Prøv å kjør det trådløse nettet usikkret, og se om du får kontakt med det, også hvis du har resetta router, så må du på noen routere slå på den trådløse delen av router. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 <standarsvar>Prøv driver/firmware oppgradering</standarsvar> Lenke til kommentar
Cappuccino Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Beklager at jeg ikke har svart, men jeg har fortsatt ikke fått fikset problemet. Problemet er jo egentlig at jeg klarte å endre passordet på routeren, både med gammelt og nytt passord. Men jeg har jo tydeligvis klart å ødelegge det hele. Da bør jeg muligens starte det hele på nytt - men til millionspørsmålet fra meg. Hvordan starter jeg hele greia på nytt? Må CD eller noe til? Alt man absolutt MÅ trykke på... Lenke til kommentar
Cappuccino Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Ingen som vet...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå