tsar Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Kan noen forklare meg hvordan jeg bruker disse? Når jeg skyter noen med disse så kommer de bare løpende mot meg. Inne i CIA stoppes bare missionet dersom jeg bruker et par slike på en fyr (han dør jo!) Tsar Lenke til kommentar
zeox Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 er du sikker på at du trykker L når du fyrer av en sticky shocker? Lenke til kommentar
tsar Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 velger Sticky Shocker fra utvalget av gadgets for rifla, og bruker vanlig avtrekker. er dette totalt feil? skyter jeg da mannen med vanlig ammo i stedet? Tsar Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Bruk knappen "under" kontrollern, altså den du har på pekefingeren... Tror utfallet vil bli et annet da! Lykke til Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Husk på at du må bruke venstre avtrekker. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 bare les i manualen så står det der Lenke til kommentar
tændis Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Du må bruke left trigger, ikke skyt et par, EN er nåkk, du skal jo bare gi personen et lite sjokk! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå