Gå til innhold

Streame mellom Xbox 360 <-> PC

chiefo

Anbefalte innlegg

Har fulgt en del guidelines og prøvd å gjort en del triks som står på xbox forumet.

Men problemet er som følger:

Ny pc (kjøpt av en venn av familien som har fått ny jobb pc, så den er ikke "ny" i den forstand.. men ny for meg), og jeg har den koblet til nett som trådløs.

Det samme er xboxen. Når jeg fikk rigga opp pcen fikk jeg melding om å kunne legge til xboxen.. og jeg trodde den fine verdenen skulle åpenbare seg til meg. Men jeg ble geleidet inn til xbox side som sa jeg skulle innstallere noe til mediacenteret; mediacenter-extender. Problemet var at jeg aldri fikk fullført da testen i slutten (som skal teste linjen mellom pc og xbox) aldri kom i mål og jeg måtte bryte. De fant hverandre ikke.

Siden den gang har jeg prøvd mye.. alt fra portsfoward.com, åpnet porter.. (dog hiver jeg inn ipen til xboxen og den får det samme navnet som pcen min. Vet ikke om det har noe å si da jeg ikke helt vet hvem jeg skal tilegne portene for.. pcen eller xboxen).

Og i windowsmediaplayer 11 har jeg vært på bibloteket og funnet xboxen, og tatt på "del med".

Men der stopper det... alle innstallasjoner går i vasken fordi de ikke kommuniserer med hverandre. PCen finner vel xboxen om jeg tolker WMV11 riktig, men Xboxen finner ikke PCen. Verken via mediacenter alternativet eller på pictures/movies/music-searchen.

Noen med lignende problemer?

Fått lite respons på xboxforumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...