Gå til innhold

Hehe... Elkjøp hadde ikke flere Creative 4600 så jeg får et.

Cycl0ps

Anbefalte innlegg

LOl jeg ringte og lurte på om de hadde fått in noen flere 4600 kort. Men han sa heter du det og det.. Ja så sa han vi har bestilt et 4800 kort til deg isteden for et bedre kort.. Så kom jeg til og tenke hmm er det fra creative? Må nesten være det eller hva? Jeg spurte ikke burde ha gjort det..

Er 4800 kortet bedre enn 4600 kortet. Hva er forskjellen egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener å ha lest en plass at 4800 kortet faktisk er et dårligere kort enn 4600. Nvidia er litt på bærtur når det gjelder navgivningen i dette tilfellet. Skal se om jeg finner artikkelen.

Edit: Ser veggiss fant den. Ser at det er SE utgaven som er klokket lavere enn 4600.

Lenke til kommentar

Når jeg fikk svar fra dem. Så sa de at produsenten eller de som tar det inn til norge har ikke noen som helst skjermkort igjen så de tar inn et betraktelig raskere kort.. Hmm tenker jeg ja jeg vet at 4800 høres fetere ut en 4400... Så jeg spør hvis det er du som bestiller dette greiene kan ikke du si hvilke model du har bestil inn av 4800 serien. Vi får listene av han som tar de inn når han har de inne. Merkelig hvis du spør meg.

Men er det et SE kort så tror jeg heller kjøper et 4400 kort til 500 spen billigere. Men yter det samme kanskje mer.

Hvordan syntes dere at dette hører ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...