staljin Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei, En kompis skulle hjelpe meg å skifte på begge kanalene på min Vento før bilen må bli godkjent i august, og nå har han trakt seg . Trenger derfor et tips om en god og billig biloppreting firma i Stavanger/Sandnes område, gjerne som tilbyr lånebil. Takker så mye. Staljin Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei, En kompis skulle hjelpe meg å skifte på begge kanalene på min Vento før bilen må bli godkjent i august, og nå har han trakt seg . Trenger derfor et tips om en god og billig biloppreting firma i Stavanger/Sandnes område, gjerne som tilbyr lånebil. Takker så mye. Staljin 9100311[/snapback] Kan legge ut på VW Audi Club forumet for deg hvis du vil? Er sikkert mange der som kan fikse det i området du bor PM... Lenke til kommentar
acon Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Figgjo Auto eller hva de heter er flinke folk! Koster nok litt, men arbeidet er iallefall upåklagelig Ble anbefalt disse av eieren av tidliggere Hinna karosseri (nå kverneland). Lenke til kommentar
staljin Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Figgjo Auto eller hva de heter er flinke folk! Koster nok litt, men arbeidet er iallefall upåklagelig Ble anbefalt disse av eieren av tidliggere Hinna karosseri (nå kverneland). 9112943[/snapback] Hei, Takker for anbefaling, og lurer på om det er dette verkstedet du mener? Hilsen Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå