persistent Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Har testet en god del mediaplayere, men ennå ikke funnet en jeg er helt fornøyd med. Kunne tenke meg en som i likhet med Windows Mediaplayer kan justere lys, kontrast osv., men som samtidg har zoom-mulighet i bildet (som f.eks. Nero Show Time), og helst også har mulighet til å hente ut bilder/snapshots fra filen, f.eks i pausemodus. Kan dere anbefale noe ? Endret 19. juli 2007 av persistent Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har du testet VideoLAN? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Jepp, har prøvd VLC, bruker det når det er enkelte filer jeg ikke får spilt av i f.eks. Nero. Men kan du f.eks. still lys og kontrast i VLC (under avspilling) slik som i Windows Mediaplayer ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ja det for du. Husker ikke helt hvordan man gjør det nå fordi jeg sitter på jobb så for ikke sjekket. Ligger oppe på menyen ett sted. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Høres bra ut, har om sagt brukt VLC litt når ikke anne har hjulpet, men må innrømme at jeg ikke har sjekket ut alle menyvalgene .... Kan du også zoome i bildet ? Sitter på jebb selv også så jeg får ikke prøvd før jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Høres bra ut, har om sagt brukt VLC litt når ikke anne har hjulpet, men må innrømme at jeg ikke har sjekket ut alle menyvalgene .... Kan du også zoome i bildet ? Sitter på jebb selv også så jeg får ikke prøvd før jeg kommer hjem... 9100420[/snapback] VLC har extremt mange funksjoner som få vet om. Er ikke helt sikker på de med zoom da, men den har ivertfall snapshots, brightness osv. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Takker for god hjelp, da får jeg bare sette meg ned og lære meg VLC skikkelig Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Det er kanskje ikkje direkte intuitivt, men sjå under View --> Extended GUI, hurtigtast er Ctrl + G. For å ta snapshot av videoen, trykk Ctrl + Alt + S. Denne, og dei andre hurtigtastane som kan vere kjekke å kunne, finn du i innstillingane: Settings --> Grensesnitt --> Hot keys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå