Gjest FF Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har merket at jeg kjenner en merkelig følelse rundt området til en føflekk når jeg tar på den. Det gjør ikke vonndt eller noe sånn, jeg får bare en rar følelse i området rundt føflekken. Går ikke ann å forklare følelsen jeg får. Føflekken ser helt normal ut. Burde jeg bekymre meg? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Du burde uansett skjekke den hvis den føles rar andeledes, heller før en var... Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Til meg er det slik at hvis jeg tar på flere av føflekkene jeg har på beina så kjenner jeg det i føflekken min på ryggen :S Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kontakt lege hvis du er usikker. her kan du se litt om føflekkreft: http://www.helsenytt.no/artikler/hudkreft.htm Lenke til kommentar
Gjest FF Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har kjent litt rundt området nå og tror faktisk ikke det har noe med føflekken å gjøre. Alle føflekkene mine er også normale som de alltid har vært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå