Nattreven Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Heihei. Nå skal vi prøve på noe som sikkert går i dass. For å slippe å bla mange tusen sider for å finne en bestemt sang, kopierer sistemann forige mann som har lagt noe til i listen. Eksempel: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Britney Spears Britney SpearsAvril Lavigne Britney SpearsAvril Lavigne Pink Britney SpearsAvril Lavigne Pink Heidi Hauge Du rett og slett kopierer listen, og føyer inn din sang i listen. Listen min var selvfølgelig hypotetisk, og inneholdt diverse soloartister istedet. Dette kommer til å gå i dass men vi prøver likevel. Jeg er ute etter sanger som "alle" synger med på. For eksempel på vorspiel eller i bilen. De skal ikke være for "harde", ønsker ingen mulig death eller hardmetall heller. Det skal være musikk som er noenlunde akseptabel for enhver sjel, uansett musikksmak. Alle som hører på noe sær musikk, vet det selv, og da er dette ikke emnet for dere. Dette er IKKE et emne for å profilere dine favorittsanger, eller hva som synges på vorspiel eller i bilen til DINE kompisser eller i DITT miljø. Prøv å skill litt på personlige meninger og hva som faller i smak hos andre forummedlemmer. Jeg slenger opp noen sanger. Husk å kopier min liste, og føy inn din musikk. Prøv å få det noenlunde alfabetisk også. Hvis noe slikt har vært oppe før, beklager jeg. Billy Joel - My Life Bruce Springsteen - Pay me my money down Dire Straits - Money For Nothing Joey Scarbury - Believe it or not Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Marvin Gaye - Ain't no mountain high enough Phil Collins - Another day in paradise Postgirobygget - Gal av Lengsel Postgirobygget - Hold kjeft og kyss meg Postgirobygget - Jeg er ikke full jeg er beautifull Postgirobygget - Lei av å bli lurt Postgirobygget - Stygge Lille Trine Queen - Don't stop me now The Beach Boys - Surfin' USA U2 - Stuck in a moment Og nei, jeg er ikke noe spesielt Postgirobygget-fan, men de egner seg veldig godt i sammenhenger der alle skal synge med, f.eks i bilen;) Så fyll på med sanger folkens. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Billy Joel - My Life Bruce Springsteen - Pay me my money down Di Derre - Jenter Dire Straits - Money For Nothing Joey Scarbury - Believe it or not Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Marvin Gaye - Ain't no mountain high enough Phil Collins - Another day in paradise Postgirobygget - Gal av Lengsel Postgirobygget - Hold kjeft og kyss meg Postgirobygget - Jeg er ikke full jeg er beautifull Postgirobygget - Lei av å bli lurt Postgirobygget - Stygge Lille Trine Queen - Don't stop me now The Beach Boys - Surfin' USA U2 - Stuck in a moment Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Billy Joel - My Life Bruce Springsteen - Pay me my money down Di Derre - Jenter Dire Straits - Money For Nothing Joey Scarbury - Believe it or not Knutsen og Ludvigsen - Dum og Deilig Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Marvin Gaye - Ain't no mountain high enough Phil Collins - Another day in paradise Postgirobygget - Gal av Lengsel Postgirobygget - Hold kjeft og kyss meg Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - Jeg er ikke full jeg er beautifull Postgirobygget - Lei av å bli lurt Postgirobygget - Stygge Lille Trine Queen - Don't stop me now The Beach Boys - Surfin' USA U2 - Stuck in a moment Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Billy Joel - My Life Bruce Springsteen - Pay me my money down Di Derre - Jenter Dire Straits - Money For Nothing DumDum Boys - Splitter Pine Joey Scarbury - Believe it or not Knutsen og Ludvigsen - Dum og Deilig Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Marvin Gaye - Ain't no mountain high enough Phil Collins - Another day in paradise Postgirobygget - Gal av Lengsel Postgirobygget - Hold kjeft og kyss meg Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - Jeg er ikke full jeg er beautifull Postgirobygget - Lei av å bli lurt Postgirobygget - Stygge Lille Trine Queen - Don't stop me now The Beach Boys - Surfin' USA U2 - Stuck in a moment Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Billy Joel - My Life Bruce Springsteen - Pay me my money down David Hasselhoff - Looking for Freedom Di Derre - Jenter Dire Straits - Money For Nothing DumDum Boys - Splitter Pine Joey Scarbury - Believe it or not Knutsen og Ludvigsen - Dum og Deilig Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Marvin Gaye - Ain't no mountain high enough Phil Collins - Another day in paradise Postgirobygget - Gal av Lengsel Postgirobygget - Hold kjeft og kyss meg Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - Jeg er ikke full jeg er beautifull Postgirobygget - Lei av å bli lurt Postgirobygget - Stygge Lille Trine Queen - Don't stop me now The Beach Boys - Surfin' USA U2 - Stuck in a moment Endret 19. juli 2007 av Banjaluka Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Billy Joel - My Life Bruce Springsteen - Pay me my money down Di Derre - Jenter Dire Straits - Money For Nothing DumDum Boys - Splitter Pine Joey Scarbury - Believe it or not Knutsen og Ludvigsen - Dum og Deilig Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Marvin Gaye - Ain't no mountain high enough Phil Collins - Another day in paradise Postgirobygget - Gal av Lengsel Postgirobygget - Hold kjeft og kyss meg Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - Jeg er ikke full jeg er beautifull Postgirobygget - Lei av å bli lurt Postgirobygget - Stygge Lille Trine Queen - Don't stop me now Queen - We Are The Champions The Beach Boys - Surfin' USA U2 - Stuck in a moment David Hasselhoff - Looking for Freedom Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Billy Joel - My Life Bruce Springsteen - Pay me my money down Di Derre - Jenter Dire Straits - Money For Nothing DumDum Boys - Splitter Pine Joey Scarbury - Believe it or not Knutsen og Ludvigsen - Dum og Deilig Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Marvin Gaye - Ain't no mountain high enough Mods - Tore Tang Phil Collins - Another day in paradise Postgirobygget - Gal av Lengsel Postgirobygget - Hold kjeft og kyss meg Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - Jeg er ikke full jeg er beautifull Postgirobygget - Lei av å bli lurt Postgirobygget - Stygge Lille Trine Queen - Don't stop me now Queen - We Are The Champions The Beach Boys - Surfin' USA U2 - Stuck in a moment David Hasselhoff - Looking for Freedom Lenke til kommentar
Usagi Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Billy Joel - My Life Bruce Springsteen - Pay me my money down Di Derre - Jenter Dire Straits - Money For Nothing DumDum Boys - Splitter Pine Joey Scarbury - Believe it or not Knutsen og Ludvigsen - Dum og Deilig Las Ketchup - The Ketchup song Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Marvin Gaye - Ain't no mountain high enough Mods - Tore Tang Phil Collins - Another day in paradise Postgirobygget - Gal av Lengsel Postgirobygget - Hold kjeft og kyss meg Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - Jeg er ikke full jeg er beautifull Postgirobygget - Lei av å bli lurt Postgirobygget - Stygge Lille Trine Queen - Don't stop me now Queen - We Are The Champions The Beach Boys - Surfin' USA U2 - Stuck in a moment David Hasselhoff - Looking for Freedom Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Billy Joel - My Life Bruce Springsteen - Pay me my money down Di Derre - Jenter Dire Straits - Money For Nothing DumDum Boys - Splitter Pine Joey Scarbury - Believe it or not Jokke & Valentinerne - To Fulle Menn Knutsen og Ludvigsen - Dum og Deilig Las Ketchup - The Ketchup song Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Marvin Gaye - Ain't no mountain high enough Mods - Tore Tang Phil Collins - Another day in paradise Postgirobygget - Gal av Lengsel Postgirobygget - Hold kjeft og kyss meg Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - Jeg er ikke full jeg er beautifull Postgirobygget - Lei av å bli lurt Postgirobygget - Stygge Lille Trine Queen - Don't stop me now Queen - We Are The Champions The Beach Boys - Surfin' USA U2 - Stuck in a moment David Hasselhoff - Looking for Freedom Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 AC/DC - Higway to Hell AC/DC - Who Made Who Billy Joel - My Life Bruce Springsteen - Pay me my money down David Hasselhoff - Looking for Freedom Di Derre - Jenter Dire Straits - Money For Nothing DumDum Boys - Splitter Pine Joey Scarbury - Believe it or not Jokke & Valentinerne - To Fulle Menn Knutsen og Ludvigsen - Dum og Deilig Las Ketchup - The Ketchup song Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Marvin Gaye - Ain't no mountain high enough Mods - Tore Tang Phil Collins - Another day in paradise Postgirobygget - Gal av Lengsel Postgirobygget - Hold kjeft og kyss meg Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - Jeg er ikke full jeg er beautifull Postgirobygget - Lei av å bli lurt Postgirobygget - Stygge Lille Trine Queen - Don't stop me now Queen - We Are The Champions The Beach Boys - Surfin' USA U2 - Stuck in a moment WASP - I Wanna Be Somebody WASP - LOVE Machine Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 10.000 Maniacs - Because The Nigth AC/DC - Higway to Hell AC/DC - Who Made Who Billy Joel - My Life Bruce Springsteen - Pay me my money down David Hasselhoff - Looking for Freedom Di Derre - Jenter Dire Straits - Money For Nothing DumDum Boys - Splitter Pine Joey Scarbury - Believe it or not Jokke & Valentinerne - To Fulle Menn Knutsen og Ludvigsen - Dum og Deilig Las Ketchup - The Ketchup song Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Marvin Gaye - Ain't no mountain high enough Midnight Oil - Beds Are Burning Mods - Tore Tang Phil Collins - Another day in paradise Postgirobygget - Gal av Lengsel Postgirobygget - Hold kjeft og kyss meg Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - Jeg er ikke full jeg er beautifull Postgirobygget - Lei av å bli lurt Postgirobygget - Stygge Lille Trine Queen - Don't stop me now Queen - We Are The Champions The Beach Boys - Surfin' USA U2 - Stuck in a moment WASP - I Wanna Be Somebody WASP - LOVE Machine Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) 10.000 Maniacs - Because The Nigth AC/DC - Higway to Hell AC/DC - Who Made Who Billy Joel - My Life Bruce Springsteen - Pay me my money down David Hasselhoff - Looking for Freedom Di Derre - Jenter Dire Straits - Money For Nothing DumDum Boys - Splitter Pine Joey Scarbury - Believe it or not Jokke & Valentinerne - To Fulle Menn Knutsen og Ludvigsen - Dum og Deilig Las Ketchup - The Ketchup song Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Marvin Gaye - Ain't no mountain high enough Midnight Oil - Beds Are Burning Mods - Tore Tang Phil Collins - Another day in paradise Postgirobygget - Gal av Lengsel Postgirobygget - Hold kjeft og kyss meg Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - Jeg er ikke full jeg er beautifull Postgirobygget - Lei av å bli lurt Postgirobygget - Stygge Lille Trine Queen - Don't stop me now Queen - We Are The Champions The Beach Boys - Surfin' USA U2 - Stuck in a moment Vazelina - VM 94 WASP - I Wanna Be Somebody WASP - LOVE Machine Endret 20. juli 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Nattreven Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 10.000 Maniacs - Because The Nigth AC/DC - Higway to Hell AC/DC - Who Made Who Billy Joel - My Life Bruce Springsteen - Pay me my money down David Hasselhoff - Looking for Freedom Di Derre - Jenter Dire Straits - Money For Nothing DumDum Boys - Splitter Pine Green Day - Time of Your Life Joey Scarbury - Believe it or not Jokke & Valentinerne - To Fulle Menn Knutsen og Ludvigsen - Dum og Deilig Las Ketchup - The Ketchup song Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Marvin Gaye - Ain't no mountain high enough Midnight Oil - Beds Are Burning Mods - Tore Tang Phil Collins - Another day in paradise Postgirobygget - Gal av Lengsel Postgirobygget - Hold kjeft og kyss meg Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - Jeg er ikke full jeg er beautifull Postgirobygget - Lei av å bli lurt Postgirobygget - Stygge Lille Trine Queen - Don't stop me now Queen - We Are The Champions The Beach Boys - Surfin' USA U2 - Stuck in a moment Vazelina - VM 94 WASP - I Wanna Be Somebody WASP - LOVE Machine Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Heihei. Nå skal vi prøve på noe som sikkert går i dass. secound that. denne tråden deler sjebne med alle andre telletråder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg