Opticane Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kikket litt på Philips 32PFL5322, da jeg skal ha meg ny flat-tv. Noen med erfaring? Noen ankepunkter er at den ikke har VGA-inngang eller lyd-utgang (utenom minijack). Hvordan er bildet på denne tven? innsynsvinkel? Takk Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Har nesten bestemt meg for denne nå, men jeg går og undrer på om jeg heller vil ha 37 tommer. Hvordan er den visuelle forskjellen på 32 og 37 tommer? Er det relativt merbart? Gir 37 en mer kino-følelse, eller er ikke de 2-3000 mer verdt de 5 ekstra tommene? Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Nå har jeg kjøpt denne tv'en. Liker den ganske godt, designet er pent og bildet er bra. Men jeg begynner å lure på om jeg kanskje ville hatt litt større tv. Er f.eks. 37 tommer en markant forskjell fra 32? Jeg får liksom ikke den helt store hjemmekino/film-følelsen med 32". Jeg har 30 dagers returrett der jeg kjøpte tv'en, og hvis en 37 tommer er merkbart større så tenker jeg jeg legger på et par lapper til. Er det noe vits? usikker Lenke til kommentar
PhRaZz Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg tenker på å kjøpe denne TV'en, men er litt i tvil om spesifikasjonene. Elkjøp opererer med 7500:1 i kontrast, og en responstid på 6ms, mens alle andre steder jeg har sjekket, blir det oppgitt 4000:1 og 8ms. Hva er riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå