kjeklulf Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg er ute etter et chatte-rom eller program hvor det er mulig for flere å bruke cam og lyd samtidig men med minimal/ingen forsinkelse. Jeg har testet en del forskjellige (stickam, yahoo) men det fungerer ikke godt nok. Jeg er ikke interessert i dedikerte linjer/systemer. Er det noen som har testet ut dette som har noen tips? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg er ute etter et chatte-rom eller program hvor det er mulig for flere å bruke cam og lyd samtidig men med minimal/ingen forsinkelse. Jeg har testet en del forskjellige (stickam, yahoo) men det fungerer ikke godt nok. Jeg er ikke interessert i dedikerte linjer/systemer. Er det noen som har testet ut dette som har noen tips? 9099880[/snapback] Skype har veldig lite forsinkelse, men hvordan dette fungerer om du putter lyd og bilde sammen vet jeg ikke, men det er verdt et forsøk Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Takker for tipset. Kan flere delta samtidig i en sesjon og kan det også være åpent for andre å se/høre? Tanken er å ha en world wide jam-session. Endret 19. juli 2007 av kjeklulf Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Det kan vertfall være opp til (eller var det ) stykker som snakker samtidig, om det gjelder det samme med cam vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Lurer egentlig på det samme. Vil sette opp en videokonferanse med webcam og mic. Anbefalinger på program, utover skype? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå