neadii Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Hei. Jeg er veldig ny AE, og for øyeblikket sitter jeg bomm fast i en tutorial. Det står at jeg må legge til litt "depth" (dybde) på teksten, og så står det at jeg må endre på "Z-values." Men det klarer ikke jeg. Let's now give our textlayers some depth.. to achieve that we should change the Z-values of the text layers.. just play around with the settings or just use mine: Så om noen hadde vært så snille å hjulpet meg med dette lille problemet, hadde jeg vært veldig takknemlig. Hadde også vært fint om dere forklarte litt utdypende. Tutorialen: Falling Letters Intro Stedet jeg sitter fast: Side 3 av 6 M.v.h. neadii EDIT: Prøvde meg fram (ikke at jeg ikke hadde gjort det fra før men ), så fikk jeg det til. Endret 19. juli 2007 av neadii Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Godt å høre at du fikk det til Om du er interessert, vil jeg anbefale videotutorialene til Andrew Kramer. Han er kjempeflink! Du kan finne de her: Video CoPilot.net De fleste er gratis. Ser du alle de så kan du garantert mye i After Effects. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå