Eplekakespising Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Hei! Dette bildet er som sagt i emnetittelen fra polaria i tromsø Fyr lys hva dere mener og hva jeg kanskje kunne gjort bedre. Dere kan også gjerne en karakter 1-5 på: -Teknikk -Komposisjon -Orginalitet -Helehetsintrykket Endret 20. juli 2007 av Madusius Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg likte det, gidder ikke utdype mer Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg liker jo slik, men du burde ha beskjært det litt i toppen, slik at du blir kvitt den lille fliken med blå himmel øverst til høyre. Det kunne kanskje fungert hvis den flekken var et større parti, men ikke slik som det er nå. Er egentlig ikke helt sikker, men jeg tror i alle fall det. Ikke veldig spennende, men en type bilder jeg altid kommer til å like. Lenke til kommentar
Dork1337 Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg likte dette også veldig godt. Nå som PMnormal gjorde oppmerksom på den lille fliken med himmel la jeg også merke til den. Flott og stemningsfullt bilde. Lenke til kommentar
artifushion Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Enig med de to over meg, veldig bra bilde, men kunne ønske du enten fjernet himmel-flekken eller fikk med hele toppen på fremste "isblokk". Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 e små hvite boksene til høyre kan være fjærnet, samt at du hadde laget det helt svart nede til venstre så det ble et mer tydelig forsvinningspunkt. Delikat Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Takker for tilbakemelding, skal se på redigeringen i morgen Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 En av de bedre bildene jeg har sett her på kritikken siden jeg kom hit. Men ville som en sa over også ha kuttet oppe i hjørnet =) Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 Da fikset jeg det som folk påpekte ble bedre må jeg si takker hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå