Vannfrisk Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Husk å fortelle oss hvordan det går. Jeg har selv møtt flere personer. Som oftest folk som bor her i området, og som jeg da kun har blitt bedre kjent med gjennom nettet, uten annet enn å ha sett dem eller lignende. Kun en gang har jeg møtt en som bodde langt unna. Møtet var ganske vellykket, selv om det var en del pinlige stillheter. Kan legge til at vi hadde noen små språkproblemer. Lenke til kommentar
smunii Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Husk å fortelle oss hvordan det går. Jeg har selv møtt flere personer. Som oftest folk som bor her i området, og som jeg da kun har blitt bedre kjent med gjennom nettet, uten annet enn å ha sett dem eller lignende. Kun en gang har jeg møtt en som bodde langt unna. Møtet var ganske vellykket, selv om det var en del pinlige stillheter. Kan legge til at vi hadde noen små språkproblemer. 9106125[/snapback] Hehe jeg skal møte han i august en gang, ja jeg skal skrive hvordan det gikk.. Lenke til kommentar
smunii Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 siden du bare er 14 så vær forsiktig. kan godt hende han bare er ute etter å utnytte deg 9105772[/snapback] Jeg tror ikke han vil utnytte meg, han er ikke den personen han er en rolig og snill gut:) Hehe, men jeg skal vere ops:) Takk Takk:D -Smunii- Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Det tror man som oftest at de fleste er..... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Synd på de som får ødelagt livet sitt allerede i en så ung aldere ja, men regner med det går bra siden hun ikke møter han alene, og at de gjør det på en så åpen plass. Lykke til Lenke til kommentar
drugis Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 skaff deg mobil-nummere hans og ring han, da er du sikker på at han ikke er en annen en det han har utgitt seg for. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 skaff deg mobil-nummere hans og ring han, da er du sikker på at han ikke er en annen en det han har utgitt seg for. 9117322[/snapback] Du er jo aldri helt sikker..Si meg hvordan hun skulle vite at det var han hun trudde hun hadde pratet med. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Bilder? Funnet via google. Stemmen? Kan ha fått en random til å snakke for seg vet du! Webcam? Nei,der hadde han sikkert plassert sønnen sin. Møte han? Absolutt ikke. Han hadde bare fått en annen til å gjøre det for å lure henne med hjem! Tror hun vet best selv om det er en gammel gris eller ikke. Ville ikke stresset så mye med det ettersom hun skal møte ham på en åpen plass. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Jeg lever etter et motto: "Er du i tvil, så er du ikke i tvil!" GO for it! Endret 23. juli 2007 av PUA Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Si meg, fant du opp det mottoet helt av deg selv? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 ja, hvordan det? 9126258[/snapback] en liten fugl sa det før i tråden :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå