Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

burde jeg møte han eller ikke?:S

Anbefalte innlegg

Husk å fortelle oss hvordan det går.

Jeg har selv møtt flere personer. Som oftest folk som bor her i området, og som jeg da kun har blitt bedre kjent med gjennom nettet, uten annet enn å ha sett dem eller lignende. Kun en gang har jeg møtt en som bodde langt unna. Møtet var ganske vellykket, selv om det var en del pinlige stillheter. Kan legge til at vi hadde noen små språkproblemer. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husk å fortelle oss hvordan det går.

Jeg har selv møtt flere personer. Som oftest folk som bor her i området, og som jeg da kun har blitt bedre kjent med gjennom nettet, uten annet enn å ha sett dem eller lignende. Kun en gang har jeg møtt en som bodde langt unna. Møtet var ganske vellykket, selv om det var en del pinlige stillheter. Kan legge til at vi hadde noen små språkproblemer. :p

9106125[/snapback]

Hehe jeg skal møte han i august en gang, ja jeg skal skrive hvordan det gikk..:)

Lenke til kommentar
siden du bare er 14 så vær forsiktig. kan godt hende han bare er ute etter å utnytte deg

9105772[/snapback]

Jeg tror ikke han vil utnytte meg, han er ikke den personen han er en rolig og snill gut:)

Hehe, men jeg skal vere ops:)

Takk Takk:D

-Smunii-

Lenke til kommentar
skaff deg mobil-nummere hans og ring han, da er du sikker på at han ikke er en annen en det han har utgitt seg for.

9117322[/snapback]

Du er jo aldri helt sikker..Si meg hvordan hun skulle vite at det var han hun trudde hun hadde pratet med.

Lenke til kommentar

Bilder? Funnet via google. Stemmen? Kan ha fått en random til å snakke for seg vet du! Webcam? Nei,der hadde han sikkert plassert sønnen sin. Møte han? Absolutt ikke. Han hadde bare fått en annen til å gjøre det for å lure henne med hjem!

Tror hun vet best selv om det er en gammel gris eller ikke. Ville ikke stresset så mye med det ettersom hun skal møte ham på en åpen plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...