smunii Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) hei, har et lite problem her:P En gutt som bor 1 time i frå meg som jeg har hatt kontakt med i snart ett år nå har bedd meg og noen av vennene mine på besøk og møte han( med hans venner) vi skal møtes i en fornøyelsepark så ingenting går gale. Jeg er 110& sikker på at denne personen er like gammel som meg, men mitt spørsmål er da: Er det så lurt og møte han eller skal jeg bare si at vi bare få snakke over msn... Eller er det lurt at foreldra våre snakker sammen og avtaler at vi skal møtes.. ( det blir litt flaut mem men) Jeg har ikke peiling på hva jeg skal om jeg idet heletatt skal møte han eller ikke.. Noen som vet en vei jeg kan gå? jeg liker denne gutten veldig mye, men som sakt har aldri møtt han før:( *Takk for alle innlegg* Endret 19. juli 2007 av smunii Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (Først å fremst vil jeg bare si at alder er veldig vesentlig i dette tilfellet og jeg snakker generelt for alle aldre..) Vel, en fornøyelsespark er et veldig trygt sted, da det er folk over alt, og alle utganger er somregel bevoktet. Samtidig har du dine venner med deg, så sånnsett tror jeg du er veldig trygg. Utver det er det bare du selv som må bestemme om du har lyst eller ikke lyst å treffe ham. Jeg tenker du er redd for at "forholdet" deres skal bli andereledes? Og isåfall, ja det er en mulighet, men på en annen side kan det ta forholdet til et nytt nivå. Om du vil treffe ham eller ei er din egen avgjørelse å ta, føler du det blir feil, så ikke gjør det, stol på deg selv! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Er du under 13 år, så sier du ifra til foreldrene dine Lenke til kommentar
smunii Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 (Først å fremst vil jeg bare si at alder er veldig vesentlig i dette tilfellet og jeg snakker generelt for alle aldre..) Vel, en fornøyelsespark er et veldig trygt sted, da det er folk over alt, og alle utganger er somregel bevoktet. Samtidig har du dine venner med deg, så sånnsett tror jeg du er veldig trygg. Utver det er det bare du selv som må bestemme om du har lyst eller ikke lyst å treffe ham. Jeg tenker du er redd for at "forholdet" deres skal bli andereledes? Og isåfall, ja det er en mulighet, men på en annen side kan det ta forholdet til et nytt nivå. Om du vil treffe ham eller ei er din egen avgjørelse å ta, føler du det blir feil, så ikke gjør det, stol på deg selv! 9100039[/snapback] Takk, ja du har rett. Jeg er redd for at forholdet mellom oss skal bli dårlig da, men på en annen måte så føler jeg at denne personen er min skjelevenn hehe.. Så får snakke litt med foreldra mine hva dei ville gjort så får jeg det vell til:) mvh Smunii Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Foreldra dine hadde ikke internett på den tida de var unge, så de veit ikke hva de ville gjort Men si hvert fall fra til dem om hva du skal og hvem du kommer til å være sammen med! Det virker som en bra situasjon å møte noen i. Når både du og han har med flere venner og det er i en slik park, er det ganske trygge omgivelser. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 hvordan kan du like en gutt uten å ha møtt han? du aner ikke hvordan han er, oppfører seg etc.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 hvordan kan du like en gutt uten å ha møtt han? du aner ikke hvordan han er, oppfører seg etc.. 9101581[/snapback] De har vel møtt hverandre på internett da, sikkert snakka mye om alt og ingenting.. Forelska i personligheten hans/hennes.. Det er vel kanskje det aller beste det.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 hvordan kan du like en gutt uten å ha møtt han? du aner ikke hvordan han er, oppfører seg etc.. har du snakket mye med en person på nettet får du et ganske godt inntrykk av personligheten til vedkommende og det er nettop dette en kan like eller falle for. på meg virker det som dere har valgt å kjøre en veldig safe løsning og det er kanskje vel og greit ut ifra deres forhold/slik dere kjenner hvereandre. dere har hver deres venner dere kan lene dere på hvis det går litt skeis. jeg tror dere kommer til å klare dere veldig bra. Lenke til kommentar
smunii Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Takk alle sammen, har bestemt meg nå at jeg vil ta motet til meg og møte han:) Har også snakket med foreldra mine og di sa at jeg fikk lov viss jeg hadde venna mine med meg:) skal love og skrive når jeg har vert der om det gjekk bra eller om hele vårt forhold ble ødlagt:/ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 ei jeg var på date med hadde med ei veninne av seg. det funket ikke helt på selve daten men jeg har fremdeles kontakt med veninnen 9 år etter.... Lenke til kommentar
smunii Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 ei jeg var på date med hadde med ei veninne av seg. det funket ikke helt på selve daten men jeg har fremdeles kontakt med veninnen 9 år etter.... 9101985[/snapback] hmmm.. :/ Jeg tar sjansen.. det er uansett ikke snakk om ett forhold som skal vere til vi dør:P Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg tok sjansen. Nå har jeg samboer. Lenke til kommentar
smunii Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg tok sjansen. Nå har jeg samboer. 9102052[/snapback] nice nice:) (tror ikke vi bli i lag sååå lenge:P^^) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Gjort det samme flere ganger, aldri vært så fornøyd med det. Er ilag med 1 av de nå, har vel vært ilag ca 1 år nå. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 nice nice:) (tror ikke vi bli i lag sååå lenge:P^^) 9103596[/snapback] Du vil bare pule'n du? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (tror ikke vi bli i lag sååå lenge:P^^) 9103596[/snapback] Tviler på at du kan få et forhold ved å tenke slik, man må tenke positivt og realistisk, å bli samboere er det store sjanser for. Nå vet ikke jeg alderen din da. Lenke til kommentar
smunii Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 vi er bare 14, og du som sa du vil bare pul'n nei jeg vil nokk ikke det.. tenker ikke sånn -Smunii- Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 vi er bare 14, og du som sa du vil bare pul'n nei jeg vil nokk ikke det.. tenker ikke sånn -Smunii- 9104581[/snapback] Ok, men om et år tenker du sånn. Anyway, håper det går bra med det møtet deres Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 siden du bare er 14 så vær forsiktig. kan godt hende han bare er ute etter å utnytte deg Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 vi er bare 14, og du som sa du vil bare pul'n nei jeg vil nokk ikke det.. tenker ikke sånn -Smunii- 9104581[/snapback] Ok, men om et år tenker du sånn. Anyway, håper det går bra med det møtet deres 9105476[/snapback] Merkelig det der, på ungdomsskolen tenkte jeg ikke på å pule når jeg var forelska.. Er litt annerledes når man er ferdig med VGS ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå