nocturno_culto Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Har et kvinnfolk som da har funnet ut at hun har så forderdelig stor mage. Å nå har hun gått inn får å trene dette vekk. Ja jeg har sakt til henne at det er ingen vits å få det vekk, men kan liksom ikke styre hva hun driver med når jeg ikke er med henne. Hun er veldig aktiv, hun trener fotball 3 ganger i uka og er vell den spilleren som løper mest på laget, og hun driver med hest. Det jeg er på jakt etter er vell info om hvordan få vekk "mage fettet" og det som er rundt. Hun driver å jogger/løper hver dag. Men er dette den beste måten å trene vekk mage fett på ? Det er det eneste hun fokuserer på det som er med magen. Men er jogging/løpe den beste måten ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Sit-ups hjelper mye, men det er slitsomt, og det tar 2-3måneder før resultatene melder seg. Man har også et hjul med håndtak som man skal sette på gulvet, så skal man ligge strakt bak det, så heise seg opp, og senke seg ned. Veldig slitsomt, ganske effektivt, men det tar en stund før resultatene melder seg. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Sit-ups hjelper mye, men det er slitsomt, og det tar 2-3måneder før resultatene melder seg. Man har også et hjul med håndtak som man skal sette på gulvet, så skal man ligge strakt bak det, så heise seg opp, og senke seg ned. Veldig slitsomt, ganske effektivt, men det tar en stund før resultatene melder seg. 9099775[/snapback] Hun mistet 2 kg på under 6 dager tror det var. Men er det mulig å få et oversikktlig "programm" slik det blir best resultat? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Sit-ups hjelper mye, men det er slitsomt, og det tar 2-3måneder før resultatene melder seg. Man har også et hjul med håndtak som man skal sette på gulvet, så skal man ligge strakt bak det, så heise seg opp, og senke seg ned. Veldig slitsomt, ganske effektivt, men det tar en stund før resultatene melder seg. 9099775[/snapback] *Host* *bullshit* *hark* Du vil ikke få noe mindre fett på magen av å gjøre situps, det skal kardiotrening og et kcal underskudd. Det dama de trenger å gjøre er å spise litt mindre enn hun forbrenner og mye proteiner og ikke spise noe drittmat og så spiller hun mye fotball som vanlig. Da vil garantert miste det ekstra fettet. Bare å ikke spise drittmat å gjøre om kostholdet selv om man ikke spiser i kcal underskudd hjelper også for de fleste hvis de spiser mye dritt fra før. Situps anbefaler jeg uansett å ta siden det vil hjelpe magen å se bedre ut når hun mister fettet på magen. Endret 19. juli 2007 av DNA Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Oki, Men hun sier selv at hun tørr nesten ikke å spise noe med fett i. Er selv ikke flink med dette med kosthold, noen som kan hjelpe ? noen ting som "ikke" er farlig å spise mens hun trener ? jeg vet selv at varriert kosthold hjelper, men ikke mer enn det og hva bør hun få i seg ? Endret 19. juli 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 *Host* *bullshit* *hark* Du vil ikke få noe mindre fett på magen av å gjøre situps, det skal kardiotrening og et kcal underskudd. 9100695[/snapback] Nettopp! og hva bør hun få i seg ? 9102023[/snapback] Proteinrik mat som Kjøtt, Fisk, kylling. Brus er Fy-fy, da det inneholder masse sukker som legger seg på sidene med en gang! Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 *Host* *bullshit* *hark* Du vil ikke få noe mindre fett på magen av å gjøre situps, det skal kardiotrening og et kcal underskudd. 9100695[/snapback] Nettopp! og hva bør hun få i seg ? 9102023[/snapback] Proteinrik mat som Kjøtt, Fisk, kylling. Brus er Fy-fy, da det inneholder masse sukker som legger seg på sidene med en gang! 9102158[/snapback] OK takker for svar Noe mer hun kan få i seg, kansje jeg blir får krav stor er men jeg prøver meg Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 OK takker for svar Noe mer hun kan få i seg, kansje jeg blir får krav stor er men jeg prøver meg 9102261[/snapback] Spis havregryn til frokost, mye frukt og grønt, spis mye kjøtt (helst kylling, svin eller karbonadedeig) og drikk mye vann! Selv om en spiser kcal-underskudd, så må en fortsatt ha energi. Spis derfor rikelig med karbohydrater og proteiner (såfremt det ikke blir for mye). Det beste for å forbrenne fett er vel å ta seg en joggetur (helst intervalltrening) før en spiser frokost om morgenen Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kan kutte enda mer ned på carbs enn det smoothie sier, etter min mening i alle fall. Tenk deg en gradient som starter om morgenen og slutter på kvelden. Der den fader fra mye karbs til mye proteiner. Altså start dagen med forholdsvis mye karbs i forhold til proteiner, og avslutter dagen med nesten bare proteiner. Kjør sunne fettsyrer delvis i stedet for karbs, siden disse gir bra aerobenergi, noe som trengs på jogging og fotball. Trenger kanskje litt karbs når det kommer til fotball, siden det er litt spurt og stopp. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Et sunt og godt mellommåltid/kvelds kan være Kesam Mager med litt Fun Light blandet oppi. Smaker som yogurt men mye magrere og inneholder mye mer proteiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå