kalle_klovn_1990 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ja, jeg får noen veldige smerter i brystet etter jeg har spist potetgull eller annen veldig fet mat. Styrer mest mulig unna sånn mat nå, for dette er virkelig ubehagelig, men en og annen gang har jeg venner her og da spiser jeg litt potetgull. Kan dette være farlig? Lenke til kommentar
binko Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Vel. Tror kanskje jeg har noe av samme greiene. Men det kommer først etter at jeg har tyllet i meg masser av stoffet. Tror ikke det er helt bra, egentlig... Men. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Høres ut som halsbrann. http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321806 Det finnes syrenøytraliserende tabletter man kan ta, men som alltid, om du er i tvil om noe ang. helsa så snakk med legen. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg tror jeg selv har opplevd det, og halsbrann syntes jeg hørtes rart ut. Jeg vil i alle fall ikke beskrive det som halsbrann. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Ja, jeg har hatt halsbrann og vet at det ikke føles det samme som dette. Dette er rett og slett et veldig trykk på brystet, kjenner ikkeno i halsen. Men takk for svar=) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Nå er ikke halsbrann noe man egentlig føler i halsen men det er en slags trykkende smerte som føles i brystet like over magesekken. Det engelske navnet for halsbrann: "Heartburn" er mer beskrivende for hvor smerten kjennes. Tror de fleste egentlig misforstår hva halsbrann er pga. det litt misvisende navnet "halsbrann". Men ta deg en tur til legen så får du nok konstantert/avkreftet dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå