Backbone Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Les artikkelen her: Fikk mobilsamtaler i Tannreguleringen Da vil jeg si at jeg har opplevd noe av det samme; Jeg skulle ringe noen (min far forøvrig) og akkurat i det jeg trykket på ringeknappen, å legger mobiltelefonen inntil øret, så begynner jeg å høre en samtale. Det jeg hørte var kun den ene av di samtalende. Hørte veldig klart å godt hva han sa, og det var ikke på noen slags måte utydelig, som det beskrives i den henviste artikkelen. (Hørte det forøvrig ikke i tannreguleringen, eller i fiskestanga :!: men hørte det i telefonen når jeg la den inntil øret) Noen som har forklaring på dette? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Høres ut som om det har vært noe feil med senderen til telenor, og den har sendt en samtale til din telefon istedenfor eller også til den ritktige telefoner, kanskje en slags bug i systemet. Ang artikkelen så burde du se på datoen Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Les artikkelen her: Fikk mobilsamtaler i Tannreguleringen På siden til artikkelen er det en rubrikk for relaterte artikler. Dette er den eneste relaterte artikkelen: Aprilspøk fra Mobilen.no Det er likevel ikke mulig å ta inn mobilsamtaler i tannreguleringen. Endret 19. juli 2007 av olefiver Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) OT olefiver,,,, Endret 19. juli 2007 av Backbone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå