Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) hvor har du lagt pcen for salg? Vil si at pcen ikke er verdt mer en 13k. ikke etter hva du kan få idag. http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=92375 dette går jo til 16k Endret 19. juli 2007 av Kron Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 hvor har du lagt pcen for salg? Vil si at pcen ikke er verdt mer en 13k. ikke etter hva du kan få idag. http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=92375 dette går jo til 16k 9103254[/snapback] Har ikke lagt den ut til salgs enda.. Kan trådstarter legge alle bildene i første post under "[ skjult-] ? 9102626[/snapback] Done. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Mycke, Tenth Anniversary har jo D9GMH chip da.. Det har ikke akkurat Twin2X.. 9099936[/snapback] nei ,, syns han mickey duden driter seg litt ut med sine utsagn om ram , bare fordi han som selger oppgir at han har dem på stock , så er jo resten av oppsette hans vel mottat for klokking , med tanke på kjøling etc, de brikkene er det ekstremt få av igjen i verden i butikker , det er en grunn til at de ble utsolgt så fort , rett og slett for de klokker noe sinnsykt , men enig med pris antydning kjøper får en fin pc, men noen syke ram brikker:) 9099996[/snapback] Se midt på den siste posten jeg har lagt til. De brikkene er raskere enn det anniversary har mulighet til å gå opp til i fölge den siden, og koster 2000. Så da kan du legge på en tusenlapp på nyprisoppsettet mitt, altså havner det på 12300. Folkens, dette er NYPRIS. LEgg på 2000 for skjerm så er dere på 15000. Tror fortsatt 18000 for den pc'en er litt vel i overkant. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Hvorfor legger du på 2000 for skjerm? Er du tett eller? Jeg har jo linket til Dell, den koster 3000 kr. Og jeg bryr meg ikke om skjermer(eller RAM brikker) som er like "bra" som koster mindre. Kjøper man pcen min, så får man de delene som er der, ikke noen andre deler som kanskje kan matche på noen vis, men som er billigere.. Og jeg skal ikke legge den ut til 18k, men 16k. Så får jeg se åssen det går. Som sagt så håper jeg på at det er en med (bra)laptop som er intressert i å bytte med meg, som kan gi 4-5k i mellomlegg. Hvis det ikke er noen som bytter laptop med meg, så håper jeg på å få over 14500, for da har jeg råd til en laptop jeg har sett på+ gitar og forsterker. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Er jo alltid bare å prøve å legge den ut på Finn.no, er det noen som er dumme nok til å kjøpe den. So be it! Lenke til kommentar
tiigem Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 12000,- er grei pris for den pcen der Lenke til kommentar
sycho Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Den pcen til 16k er jo SYK iforhold til den her. 8800GTX i SLI...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå