Beethoven Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hei, Egentlig blir dette veldig dumt, men jeg er desperat, jeg må få tak i hva dette bandet heter fordi jeg lytta mye til denne musikken for noen år tilbake, men husker slettes ikke hva de het! Det er veldig spesiell musikk, kan nevne en låt. Det er to karer som prater.. veldig britisk aksent, han ene snakker hele tia også responderer han ene med veldig mørk stemme: I see, hele tiden! Også bygger det seg opp til en melodi mens de snakker, til slutt er det borte! Ganske kul, det er sånn egg med, ikke noe synging etter hva jeg husker! All musikken er spesiell. Noe techno greier blanda med noe opera lignende greier, tror det er kun 1 låt. Coveret er rosa etter hva jeg husker, og ganske spessielt. Noen som har vært borti dette bandet? Har en liten anelse hva jeg snakker om? Jeg forsøker jeg bare. Tusen takk! :!: Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Unnskyld! Slett tråden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg