Gå til innhold

Lettvekter brenneprogram (gratis)

ssf

Anbefalte innlegg

Si gjerne at jeg er lat, men orker ikke prøve ut alle mulige gratis (viktig) brenneprogrammer for å finne til slutt et jeg er fornøyd med.

Søker et raskt et som gjør det vesentligste; brenne lyd cd, data cd, mp3 cd, kopiere plate, og tilsvarende på en dvd.

Jeg har NERO, men blir altfor mye mer enn jeg trenger, og det er tregt med alt det unødvendige... bloat.

Lest om, men ikke testet f eks deepburner, ashampoo, xpburnerpro (eller noe lignende), men noen som har konkrete anbefalinger? (gjerne med en begrunnelse) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd litt forskjellige programmer, men har liksom gått tilbake til Nero fordi at jeg har ikke funnet noe sikkelige programmer som brenner UDF filer. Det er litt viktig for min del. Ja nå trenger jeg ikke det sånn 100%, men greit å ha støtte for det allikevel. UDF betyr noe i den duren at brennerprogrammet klarer å brenne over 2 eller 3 GB store filer. Det er det ikke alle programmer som kan. Nero kan det. husker ikke på noen andre i farta. Jeg har selv ikke sansen for Nero 7 egentlig, men jeg fant en Lite versjon og en Micro versjon av Nero 7x, den så faktisk rimelig grei ut, men jeg holder meg til Nero 6.6.0.16 eller 6.6.0.18. er alt etter hva jeg gidder å installere. Nero 6.6.0.16 og 6.6.0.18 er de beste Neroversjonene synes jeg. De har alt jeg trenger og ikke noe særlig mer. Når jeg tenker meg om så er det ikke alt i Nero 6 man bruker, men jeg bruker bare programmet Nero Burning Rom så det går greit for min del.

Lykke til.

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar

Men jeg HAR nero...

Dessuten søker jeg noe gratis..

Når jeg tenker meg om virket jeg veldig sur når jeg sa det der :innocent:

Men skal absolutt teste ut infrarecorder!

Faktisk snarest, siden jeg skal brenne ut noen backupfiler :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...