Gå til innhold

Hjelp med hjemmeside

smunii

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal lage en clan side til min cs clan, er ikke noe god så trenger litt eller ikke litt men MASSE hjelp frå dere her inne på dette forumet:P

Noen som i det heletatt har løst til og ta og bruke litt av sommerferien sin til og hjelpe min clan med en bra clan side?:)

Kontakt meg på [email protected], viss noen gidder og hjelpe:):p

Vett det er teit og spørr om dette men jeg får ikke til en side:/

-Smunii the noobyy-

^^

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva har du fått til da? Har du begynt feks. Hvis du kan gi konkrete eksempler på hva du faktisk trenger hjelp til vil det være lettere og si nærmere hva du bør gjøre videre.  :)

9099246[/snapback]

jeg har laget : http://www.soh-norway.moo.no med enkle html koder, det jeg vil lage er side med logg- inn sånn du kan logge inn får internett og fikse på sida og masse andre ting.. hehe:P

-Smunii-

Lenke til kommentar

Ok. Designet er jo klart. Ut av første innøegget ditt fikk jeg inntrykk av at siden ikke var oppe i hele tatt.

Men hvis du skal ha loginn system, kan du laste ned masse ferdig eller lage et selv. Hvor mye kunnskaper har du om PHP?

Lenke til kommentar
Ok. Designet er jo klart. Ut av første innøegget ditt fikk jeg inntrykk av at siden ikke var oppe i hele tatt.

Men hvis du skal ha loginn system, kan du laste ned masse ferdig eller lage et selv. Hvor mye kunnskaper har du om PHP?

9099404[/snapback]

ikke mye kunskap i det nei:/ :no::whistle::blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...