kentove91 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 hei! jeg hadde en X-230 logitech som nettopp gikk sund.... å nå leiter jeg etter noe som duger får litt høy musikk da mener jeg noe rund 500-800 kr... men jeg har bare lyd intigrert i hovedkorte mitt.. så det kan ikke være noe som må ha noe exstra lydkort. noen som kan hjelpe? Setter pris på svar Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hm, Logitech Z-4 burde du nok ta en titt på. Har hatt de selv, de spiller bra til PC-høyttalere å være. BEhagelig diskant og subben har dugelig trøkk også. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hvis du leser den nest øverste tråden her, som er satt som sticky så skjønner du at dette er feil sted å poste. Ikke post spørsmål angående PC-høyttalere her Å ja det hjelper med ett annet lydkort Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har allerede rapportert den så den blir nok flyttet snart Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 har hatt dette alegge. det er ganske bra, men ikke top kvalitet. logitech X-530 kjøp til en RCA kabel det er med sån "overgang" som du kobler RCA kabeln til sån at du får lyd på alle høytalerne. knall anelg til grei pris Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Han skal bruke det til musikk, så da er det ingen vits med surround. Jeg har hatt begge de høyttalersettene, go X-530 spiller ikke høyere sammenlagt enn det Z-4 gjør, og jeg vil påstå at Z-4 har bedre sub. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har hørt 2.1 versonen av X-530, det var noe dritt rett og slett.... Men det koster jo ingenting så har jo noe med det å gjøre. Jeg har hatt den 2.1 versonen av X-530 og den gamle versonen av Z-4 (Z-3). Z-3 var vesentlig bedre! Høyere byggekvalitet, bedre lyd, spilte høyere osv.... Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har hørt 2.1 versonen av X-530, det var noe dritt rett og slett.... Men det koster jo ingenting så har jo noe med det å gjøre. Jeg har hatt den 2.1 versonen av X-530 og den gamle versonen av Z-4 (Z-3). Z-3 var vesentlig bedre! Høyere byggekvalitet, bedre lyd, spilte høyere osv.... 9138135[/snapback] Logitech Z-3 er også fremdeles i salg, se her. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 da er ikke det ett dumt valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå