Gå til innhold

T-skjorte for å lure politiet...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig skjorte, hadde nok kjøpt den hvis de hadde kommet på andre klær.

 

Klarer uansett ikke å kjøre uten belte, jeg føler at jeg sitter så løst i bilen. Det har oppstått mange sitasjoner der bilbeltet rykker tak i meg, enten så er det en bråbrems eller en skrens. Hadde jeg ikke brukt belte så hadde jeg sikkert mistet tak på enten petalene eller rattet.

Lenke til kommentar

Jeg er også så vant med belte at jeg føler noe mangler om jeg ikke har det på! Jeg er heller ikke dum nok til å kjøre uten. Selv om at det er svært liten sjangs for at du havner i en ulykke er det kjipt om manglene bruk av bilbelte var årsaken til at du ble grønnsak. Det har heller ingenting å si om du er fersk eller ikke i trafikken! Mr. lyktestolpe og Mr. autovern bryr seg ikke om det!

 

De som "sparer" penger på dette er folk som aldri bruker belte og slipper alikevell gjennom beltekontrol, fordi observatørene klarer ikke å se forskjell på t-skjorten og bilbelte! Blir det samme som om du har radarvarsler i bilen, eller GPS med fotobokser innlagt!

 

Forøvrig er jeg også enig med UP-sjefen, bare vent til den dagen det skjer en dødulykke. Og personen inni bilen sitter i denne t-skjorta og uten bilbelte! :thumbup:

 

Idioti uansett! Det er ikke vanskelig å ta på seg belte, det er heller ikke ubehagelig å ha det på!

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar

[TØV]Hmm. Kanskje dette er en konsprasjon? Der en Politiker-leder skal ta hevn på rånere osv med og spre at belte ikke er "kult".[/TØV]

 

Se feks disse røykereklamene som fantes før i tiden, der var det "godt" og røyke. Men hva i f. Det er jo egentlig ikke godt og røyke, tror neppe ikke en eneste unge synes det var godt og røyke sine første, bare gruppepress.

Skal noen komentere: Jammen det finnes jo ikke reklame for: "ikke bruke belte". Så er det jo opplakt.

 

Gruppepress i og IKKE bruke belte. Men men, jeg vet om ei i min nærhet som ble innlagt på Grønnskaks Avdelingen på sjukehuset.. Ho og resten av de andre brukte ikke bilbelte. De andre kom mindre skadet fra utførkjøringen. (Cabriole).

PS: Hun fløy og traff en stein, og den sendte hun til grønnsaksavdelingen.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Det er altså mer lettvint å ta på seg en t-skjorte med bilde av et bilbelte på enn å faktisk ta på seg selve bilbelte.  :ermm:

9107615[/snapback]

 

"ååå, shit!! Bilbelte t-skjorta mi er ikke rein! Jaja, då dropper jeg heller bilen i dag og går! Kan jo ikke risikere å bli tatt i beltekontroll!" :ermm:

Lenke til kommentar

Jamenn, tenk så mye man sparer. Lurer man seg unna et titalls beltekontroller så blir man jo rik.

 

 

Kremt, jeg tar heller å ikke kjøper den skjorta. Så har jeg spart de 150-200 kronene den koster og så tar jeg på meg beltet så har jeg spart de kontrollpengene i tillegg.

Lenke til kommentar
«Utrolig, men denne funker. Passerte politiets kontroll på Nøtterøy to ganger på fredag. Kun iført shorts og t-skjorten med beltemotiv. Ble ikke vinket inn. Etter mitt regnestykke har jeg til nå spart 1301 kroner.»,

Tipper han ikke sier det samme den dagen han har vært i en alvorlig bilulykke. Hvis han i det hele tatt kan si noe da...

Lenke til kommentar
Hvor mange måter er det å sette på beltet Sangesland?

9109105[/snapback]

Beltet skal plasseres over hofta.

Finnes dog dem som plasserer beltet over magen, når ulykken først er ute knuser du alt av organer som er i mage-regionen.

9109510[/snapback]

hmm, over magen høres unaturlig ut. har det så lavt det går jeg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er sikkert noen som føler seg smarte når de kjøper denne t-skjorta fordi de sparer noen kroner, men hvor vanskelig kan det være å ta på seg bilbeltet? Det finnes ikke noe negativt med bilbeltet for en gjennomsnittlig bilfører. Bruk bilbelte, spar penger og ikke minst; spar deg selv.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...