Gå til innhold

T-skjorte for å lure politiet...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han som laget t-skjorten sier ifølge VG at ideen bak t-skjorten var å minne folk på å bruke bilbelte. Vel, han lurer ingen andre enn seg selv. Og de som kjøper denne t-skorten lurer også seg selv. Kanskje sparer dere noen hundrelapper, men det hjelper lite om dere blir utsatt for en bilulykke og dør. Det er bedre å bruke bilbelte og spare både penger og liv, enn å lure seg selv til å tro at en t-skjorte med bilbelte på gjør deg noe godt.

Lenke til kommentar
Hvis man er ny på veien og kjører som et svin fortjener man nesten å krasje i fjellveggen. Man er rett og slett dum om man kjører som et svin, enten man er fersk eller ikke.

9099299[/snapback]

Talking to me?

Hehe. Neida. Det er ikke slik kraftig råkjøring. Maks 50-60. Det er på grusvei. Ikke slik farlig ting viss man kjører utfor (grunnet omgivelsene). Og nei. Ikke svarte at jeg kjører som et svin på veiene. Maks 110 på rett strekning (åpent terreng), jeg vet at jeg ikke er en god kjører.

Jeg vet at jeg ikke er god i og kjøre. Derfor tar jeg det easy (littegranne da).

Lenke til kommentar
Tja. De er vell like "smart" som de som røyker. Ødelegger helsa frivillig.

Jeg bruker alltid bilbelte, siden jeg er ny på veien og at jeg bruker og kjøre som et svin på farlige plasser (der folk ikke er). Hehe...

9099185[/snapback]

Visste ikke at man fikk fysiske symptomer og abstinenser av å bruke/ikke bruke bilbelte. Beklager at jeg kommenterer dette, men er så skrullete å sammenlikne alle dumskaper med røyking. (Og nei, jeg røyker ikke selv).

Mer on topic: Skjønner egentlig ikke hvorfor noen gidder å bruke tid og penger på å lure seg unna å bruke bilbelte. Selv brukte jeg tidligere ikke bilbelte fordi jeg trodde jeg var kul, og at det ikke var nødvendig. Så kom jeg ut for en nødbrems og holdt på å smæle hodet i frontruta. Beltet er min beste venn når jeg kjører bil etter det.

Lenke til kommentar

Føler meg alltid tryggere med beltet når jeg kjører som en idiot. That would be most of the time. Ser ikke helt poenget med å ikke ta på seg beltet. Har to kamerater som rett og slett ikke gidder å ta på seg beltet. De kjørte i ræva på en bil og selvfølgelig smalt begge rett i ruta. De slapp jo lett unna. Men slik flaks har man ikke flere ganger.

Lenke til kommentar

Noen sier de ikke har brukt belte for å være kul.

Er dettte virkelig grunnen? Er man så gammel at man kan kjøre bil, burde man ha vett nok til å vite at sikkerhetsbelte ikke gjør deg kul uansett om du har det av eller på.

Da ser jeg heller ingen grunner for å la være å ta på seg belte.

Lenke til kommentar

Pleier ikke og liker ikke og bruke belte, føler meg mye friere uten, Men når det spoles som værst da føler jeg meg litt trygere med belte på, men føler også at jeg har mindre kontroll siden jeg sitter med et belte stramma runt meg og ikke like fri som før, liker altså og kunne bevege meg

Lenke til kommentar
Pleier ikke og liker ikke og bruke belte, føler meg mye friere uten, Men når det spoles som værst da føler jeg meg litt trygere med belte på, men føler også at jeg har mindre kontroll siden jeg sitter med et belte stramma runt meg og ikke like fri som før, liker altså og kunne bevege meg

9099728[/snapback]

Det der er en vanesak... Jeg føler at jeg "mangler noe" hvis jeg ikke har på beltet og blir nødt til å ta det på.

Lenke til kommentar

Å huske å ta på seg bilbelte før man kjører ut på veien må være verdens enkleste sak. Mye enklere enn å vri om tenninga. Motivet til selgeren er litt suspekt. Litt kjipt å tjene penger på folks dumskap, men hey, de finnes det jo nok av fra før.

Lenke til kommentar

Ingen kan være dum nok til å kjøpe og bruke denne T-skjorten.

1) Hvis de generelt er imot bilbelte, er de bare dumme.

2) Hvis grunnen er at de ikke orker å bruke bilbelte: det er mer ork å sette på seg en slik T-skjorte hver gang du skal kjøre enn å sette på seg bilbelte.

Eneste greie argumentet for å bruke en slik en er dersom du synes det er så ubehagelig å bruke at du heller vil ta risikoen.

Ser for meg et tragikomisk bilde av en som dør av et krasj i 50km/t og som har på seg en slik T-skjorte mg som ikke brukte belte.

Endret av Darx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...