Triballa Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Noen som har fått til dette? Eventuelt noen som kan hjelpe meg å få dette til å funke? Har testet endel, men enda ikke fått det til Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Bruker du Transcode 360? Hvis ikke; Last det ned her, (Direkte link), installér det. Så starter du filmene ved å highlighte dem, trykk X, og velg Transcode, filmen vil da starte etter et par sekunder. Tips: Du kan også legge til undertekster, så lenge filen har samme navn som filmen, og de ligger i samme mappe. Endret 18. juli 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) husk å ha ffdshow innstallert også, da får du undertekstene med klitecodec pack er anbefalt. prøv også orb. www.orb.com Endret 18. juli 2007 av audi_a8 Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Bruker du Transcode 360? Hvis ikke; Last det ned her, (Direkte link), installér det. Så starter du filmene ved å highlighte dem, trykk X, og velg Transcode, filmen vil da starte etter et par sekunder. Tips: Du kan også legge til undertekster, så lenge filen har samme navn som filmen, og de ligger i samme mappe. 9098786[/snapback] Hmm etter jeg har instalert og rebootet så får jeg bare at Transcode.exe has stopped working.. Prøver å starte det på nytt, men får samme feilmelding Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) har du disabla UAC (User Account Control) før du instalerte transcode 360? Norton kan også skape problemer Endret 19. juli 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 har du disabla UAC (User Account Control) før du instalerte transcode 360? Norton kan også skape problemer 9099884[/snapback] Hmm, tror ikke det, hvordan gjør jeg det da?? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Kontrollpanel - user accounts and family safety - user accounts - Turn user account controll on/off Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Kontrollpanel - user accounts and family safety - user accounts - Turn user account controll on/off 9099896[/snapback] Fortsatt samme feilmelding Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 du har fjerna og instalert Transcode 360 på nytt og reboota pcen? Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 du har fjerna og instalert Transcode 360 på nytt og reboota pcen? 9099922[/snapback] Har litt problemer med å avinstalere det Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Bruker du det som er linket i post 2? det er jo gammelt! Merkelig at det kunne postes bruk det HER greier ikke du avinstalere, finn mappen og slettt alt der Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Oi damn, finnes det nyere versjoner? Jeg har alltid brukt Betaen, trodde prosjektet ble lagt på is for lenge siden. Da beklager jeg trådstarter! Også retter jeg en takk til Kewell, jeg installerte XP MCE fordi streamingen i Vista klikket hele tiden, da kan jeg endelig installere Vista igjen. Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Bruker du det som er linket i post 2? det er jo gammelt! Merkelig at det kunne postes bruk det HER greier ikke du avinstalere, finn mappen og slettt alt der 9099946[/snapback] Ja brukte det ja, men det er nå slettet. La inn det du linket til isteden. Men får en annen feilmelding når jeg prøver å start det: "Cannot start the service from det command line or debugger.. etc..." Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Skal fungere så lenge du er Administrator og bare instalere det som default Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Skal fungere så lenge du er Administrator og bare instalere det som default 9099976[/snapback] Hmm, da er det noe rart hos meg, har gjort akkurat som det stod.. Jaja, tusen takk for alt hjelp i alle fall Lenke til kommentar
SwedishChef Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg har vista uten media center. Innstalerte bare Orb og det fungerte out of the box for min del. Alt min PC kan spille kan streames til 360. Har 360 på kabel og PCen på wireless og film med god kvalitet streames uten problemer. Starter kanskje litt tregt men slik er det vel med all transcoding? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Kjører den mkv filer også (h.264)? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 kan man sette opp slik at Transcode oversetter automatiskt, feks fra en folder? Håpløst å gjøre slikt manuelt, da blir det til at man bruker xbox 1 og XBMC. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 man bruker jo media centeret på xboxen til å ,gjøre dette. (altså transcode den filmen du vil se) Lenke til kommentar
ElChaval Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 Hei folkens! Vil ikke virke helt uvitende her, men lurer på en del ting som jeg regner med noen av dere kan svare på. Eier en 360 og skal snart kjøpe meg en bærbar pc med Vista Home Basic (med MC altså). Jeg vet at jeg kan streame f.eks. filmer til 360 min, men det jeg lurer på er om dette foregår tråløst, eller må jeg ordne meg en kabel? Og når det gjelder filene Microsofts MediaCenter støtter, er det hvilken som helst film-filer, som f.eks. DivX eller mpeg, eller er det kun standar wmv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå