Nstin Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) HI! Im calling from thailand! Remember me? You bom bom my ding ding, now pregnant. I LOOOOVE you! Big love time baby. Send money for baby... Noen som vet jvor jeg finner igjen den? Endret 19. juli 2007 av Nstin Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 HI! Im calling from thailand! Remember me? You bom bom my ding ding, now pregnant. I LOOOOVE you! Big love time baby. Send money for baby... Noen som vet jvor jeg finner igjen den? 9098483[/snapback] Hva snakker vi om her? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 digger det klippet. artig å høre på.......... hakke peil på hvor du finner det da... hørte det for lenge lenge siden Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 digger det klippet. artig å høre på.......... hakke peil på hvor du finner det da... hørte det for lenge lenge siden 9099491[/snapback] Hørte det på lørdag. men kompisen min mista telefonen i drammen sin og så dreit han i det å drakk med telefonen oppi og sa hver gang han tok en slurk: "Er det tælefon til mæ". Endte med at han klikka helt og reiv den i 2, så den ene delen i 2 igjen. Smart, telefon til 4k. Nå får han aldri telet med den ringefonen no mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå