QBab Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Jeg har spist knekkebrød i omtrent en måned. Har absolutt ingen planer om å gå tilbake. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Spiser stort sett bare knekkebrød. Syntes det smaker bedre, også blir man ikke like 'tung' i magen av det. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Surmelk? Skulle jeg ha drukket det, så tror jeg at jeg mest sannsynligvis hadde måtte tvinge det i meg selv. Det er godt sammen med kavring og litt sukker. 9105804[/snapback] Etter å ha sett litt rundt i denne delen av forumet, er jeg totalt forbauset over hvor ekstremt kresne folk er Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg tar heller brød i toastmaskinen. Da er det et sted midt i mellom Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 I'm switching bread today! I'm choosing wholegrain. Har gått over fra grovt brød til knekkebrød nå. Er vel ikke mer enn tre-fire dager siden jeg gikk over til knekkebrød, men så langt har det gått kjempebra. Spiser like mange knekkebrød som jeg spiste brødskiver før (dvs. to per måltid), og jeg blir like mett. Jeg har kutta ned på matinntaket generelt, mulig det er derfor det går bra med samme antall, men uansett. Knekkebrød er snedig Det eneste som er dumt med det er at det tar så usaklig lang tid å spise. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 I dag spiste jeg knekkebrød. Prøver i morgen også. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 må sei at eg på ein måte liker brød best, kunne ikkje levd på knekkebrød. dessuten synes eg knekkebrød blir kjedelig med nokken av dei vaneligste pålegga som syltetøy og skinke. men selfølgelig knekkebrød med masse smør og brunost. namnam Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg tar heller brød i toastmaskinen. Da er det et sted midt i mellom 9261326[/snapback] Er det nå egentlig det? Du får ikke i deg mer "knekkebrød-energi" bare fordi du toaster den. Uansett kan jeg være enig i at toastet brød er namnam. Men man blir ikke fullt så mett. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Hvorfor blir man ikke like mett om skiva har hatt en omgang i brødristeren? Fordamper halve skiva? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Vet ikke, det er veldig merkelig. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvorfor blir man ikke like mett om skiva har hatt en omgang i brødristeren?Fordamper halve skiva? 9309717[/snapback] Jeg har målt vekt, gikk fra 18g til 14g det er jo en del prosentvis. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Haha, seriøst? Har du veldig lite å gjøre på om dagen eller? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Haha, seriøst? Har du veldig lite å gjøre på om dagen eller? 9310762[/snapback] Nei, men jeg hadde ikke noen talerken når jeg tok fram ristebrødet fra frysern, så jeg la en brødskive oppå vekta, og tenkte jeg like gjerne kunne måle vekten etter også. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Knekkebrød er kos! Men noen ganger er sånn fullkornsbrød også godt.. Dilemma! Jeg pleier som regel å ete knekkebrød, og brød om mamma har kjøpt sånn skikkelig grovt med masse korn, det er kos. Men blir mer mett på knekkebrød Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå