Gå til innhold

Knekkebrød VS Brød

QBab

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Surmelk? Skulle jeg ha drukket det, så tror jeg at jeg mest sannsynligvis hadde måtte tvinge det i meg selv. Det er godt sammen med kavring og litt sukker.

9105804[/snapback]

Etter å ha sett litt rundt i denne delen av forumet, er jeg totalt forbauset over hvor ekstremt kresne folk er :roll:

Lenke til kommentar

I'm switching bread today! I'm choosing wholegrain.

Har gått over fra grovt brød til knekkebrød nå. Er vel ikke mer enn tre-fire dager siden jeg gikk over til knekkebrød, men så langt har det gått kjempebra. Spiser like mange knekkebrød som jeg spiste brødskiver før (dvs. to per måltid), og jeg blir like mett. Jeg har kutta ned på matinntaket generelt, mulig det er derfor det går bra med samme antall, men uansett. Knekkebrød er snedig :) Det eneste som er dumt med det er at det tar så usaklig lang tid å spise.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jeg tar heller brød i toastmaskinen. Da er det et sted midt i mellom  ;)

9261326[/snapback]

Er det nå egentlig det? Du får ikke i deg mer "knekkebrød-energi" bare fordi du toaster den. Uansett kan jeg være enig i at toastet brød er namnam. Men man blir ikke fullt så mett.

Lenke til kommentar
Haha, seriøst? Har du veldig lite å gjøre på om dagen eller? :wee:

9310762[/snapback]

Nei, men jeg hadde ikke noen talerken når jeg tok fram ristebrødet fra frysern, så jeg la en brødskive oppå vekta, og tenkte jeg like gjerne kunne måle vekten etter også. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...