EspenE Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Et litt oppstilt bilde. En deltager i festen kom på ideen og vi tok begge noen bilder av motivet. Dette er det som fungerte best fra mitt kamera. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hmm.. bading og alkohol! Det lar jo tankene fare på hvor eieren av skoene er, hva hun gjør - hvor hun er.. Fremdeles i godt humør, eller under en livredder med lungene fulle av sjøvann..?! Hadde bildet vært litt mindre badet i det lite flatterende "midt på dagen lyset", og kanskje krydret med en truse, hadde nok tankene og stemningen blitt før en god del lenger.. Forøvrig, hadde bildet vært stort nok, hadde jeg nok viet mest tid til å studere refleksjonene i flaska.. Den har en historie å fortelle den også. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 og kanskje krydret med en truse, 9098640[/snapback] Hadde gjort seg å ropt ut til alle bryllupsgjestene som var tilstede for å forhøre meg om det var noen som hadde en sort blondetruse å låne bort...... Hehe.... Jeg ser uansett helt klart ideen din og den forsterkende effekten det kunne gi. Skal ta den med meg til en annen gang. Lyset var som det var dessverre..... Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 mmhmm.. Som nevnt er lyset kanskje noe av det kjedeligste jeg har sett på bildekritikken på LANG tid. Jeg synes du skal se lenge og nøye på dette bildet og se om du synes lyset beskriver stemning og form/komposisjon for deg. Personlig synes jeg bildet ditt er flatt, flatt, flatt.. Oppstillingen er heller ikke noe særlig: Mange elementer tangerer uheldig, og stjeler unødig oppmerksomhet/irriterer. Det hadde ærlig talt sikker vært like spennende om du bare kastet alle elementene utover stranden. Det hele bunner ut i at bildet virker enten umotivert, eller dårlig planlagt- Jeg ser ikke noe budskap/historie som burde finnes i et stilebeln, og heller ikke spontaniteten/leken i et snapshot. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Takker for innspill. Jeg er mer tykkhudet enn de fleste, så jeg setter pris på alles mening også din og tar den selvfølgelig med videre enten det gjelder dette bildet eller andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå