AnaXyd Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hei! Jeg har i de siste dagene hatt litt vondt i leppa, inne i munn. Altså på baksiden av leppa. Jeg trodde det var ett sår bare, og håpet at det bedret seg. Men så ble jeg nysgjerrig, og fikk sett på det. Det var en gul flekk der, og jeg trodde det var en kvise. Men nå, så jeg en gang til, og det har oppstått litt flere små gule flekker like i nærheten av den som kom først. Da regner jeg med at dette er munnsår? Hvordan skal jeg bli kvitt det? Det gjør vondt å spise, da omtrent all maten blir slengt innom det infiserte området, og det svir som pokker.. Hva kan jeg gjøre, og hva er det som er galt? Og hva kan ha forårsaket dette? Setter pris på svar.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Tror jeg har noe av det samme. Du kan prøve og bruke tannkrem uten såpe(Zendium) og munnskyllevæske(Corsodyl) som du kan få på apoteket. Dette er egentlig det eneste jeg har fått til svar av tannlege og de på apoteket, men det er jo altids lurt å ta en tur ihvertfall til apoteket og spørre selv Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Okay.. Takk! Det er ihvertfall utrolig kjipt dette her... Svir hele tiden.. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ah, den duren ja. Jeg har sa og si levd med disse munnsarene i 6 ar. Jeg har provd absoulutt alt. Men, det som hjelper er Wademacum. Prov det. Munsarene heter After by the way! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå