river Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hei! Jeg lurte på om noen hadde en oppskrift om hvordan jeg brenner et ps2 spill når jeg har fått det på maskina mi. Jeg har kjøp spillet så det er til eget bruk jeg skal ha den. Så vær så snill å ikke begynn å diskuter om det er lov eller ikke.. jeg har ikke gjort noe ulovlig ved å spørre. Så er det noen her som har erfaring med dette så vær så snill å hjelp meg. takker så mye for alle svar. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ta en lighter i høyre hånd og et Ps2 spill i venstre... hold Ps2 spillet over lighteren.... tenn lighteren.... hold spillet der til du kjenner en intens brennende smerte i venstre hånd... hold spillet der litt lenger.... litt lenger.... og litt lenger, bare for å være helt sikker... Helt tilslutt kan det anbefales å pisse på hånden etterpå, for å unngå infeksjon. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Niskivara: Det der var barnslig av deg! River: Jeg vet ikke hvordan, men vet det skal være mulig. Det er val bare å bruke en vanlig CD-brenner. Det er sikkert noen bestemte programmer og triks man må bruke på de platene med kopi-sperre. Er også nyskjerrig så jeg skal følge med i denne tråden for å få svar jeg også. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Liten kommentar til simen: Har heller ikke selv peiling men er det ikke "mest" sannsynlig at det er en DVD brenner du trenger? Siden det er DVD plater som ps2 spiller av? -Jørgen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Har heller ikke selv peiling men er det ikke "mest" sannsynlig at det er en DVD brenner du trenger? Siden det er DVD plater som ps2 spiller av? Så vidt jeg har forstått spiller den av både CD og DVD-plater, og at bare et fåtall spill kommer på DVD-plater. De fleste spillene tror jeg er små nok til å ligge på CD-plater og da legges de nok på CD pga produksjonskostnader. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Har heller ikke selv peiling men er det ikke "mest" sannsynlig at det er en DVD brenner du trenger? Siden det er DVD plater som ps2 spiller av? Så vidt jeg har forstått spiller den av både CD og DVD-plater, og at bare et fåtall spill kommer på DVD-plater. De fleste spillene tror jeg er små nok til å ligge på CD-plater og da legges de nok på CD pga produksjonskostnader.man trenger sikkert en modchip, gjør man ikke det? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Mod-chip og DVD-brenner... (Og lighter)... (Barnslig? Hvem, jeg? Aldri....) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 SOMEONE CALL THE POLICE! I CALL CRIMINAL ON THE THREADMAKER. Lenke til kommentar
kaputt6 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 De spillene som er på dvd kan du fjerne videoer o.l på sånn at de passer inn på ei cd-plate. Det finnes programmer som hjelper deg med dette.. søk på google så finner du det du leter etter.. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Man først av alt ha mod chip så man i det hele tatt kan spille brendte ps2 spill. Det er også uten tvil best med dvd brenner for å lage backup av ps2 spill. Det finnes allerede "ripped" ps2 spill ute på nettet som er på 700 mb, men alt av filmer og musikk har blitt tatt vekk. Når det gjelder software til å brenne ps2 spill er jeg usikker på hva som er best, får vel bare bruke det som kom med dvd brennern Og før noen spørr kan jeg likegodt si at det er fortsatt lenge til noe form for ps2 emulator som kommer, spørr igjen om et år :wink: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Og før noen spørr kan jeg likegodt si at det er fortsatt lenge til noe form for ps2 emulator som kommer, spørr igjen om et år :wink: Har sett en emulator klar for nedlastning på nettet jeg! Hva er en Ps2 Boot Disc? Mvh,Sarge Ps.Har en guide om hvordan man brenner en ps2 og psx spill og bruke dem på en Ps2 maskin utenmodchip. *Ber om tilatelse om å legge ut guiden her* Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 tror Balle klorin kommer til å få pes for sin LITT overdrevne avatar størrelse=) var også keen på å legge inn større men ble "litt" hata Lenke til kommentar
raysv Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Så vidt jeg har forstått spiller den av både CD og DVD-plater, og at bare et fåtall spill kommer på DVD-plater. De fleste spillene tror jeg er små nok til å ligge på CD-plater og da legges de nok på CD pga produksjonskostnader. Dette er styggelig feil da! Et mindre tall har mulighet for å få plass, og INGEN blir gitt ut på CD. Dette ganske så enkelt, DVD plater har blitt rimelige. (7kr pr stk for en privat person) .. ikke i norge da seff. Loade tiden går 10x så raskt på DVD som CD. De er også nødt til å ha en liten standard, ergo, bare dvd. Hvorfor skulle de ville bruke CDer pr i dag? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 20kr for 1stk dvd plater i norge nå tror d var på komplett.no Lenke til kommentar
raysv Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jepps stemmer det! Når jeg bestiller DVD platene fra utlandet kommer jeg ned i 10 kr plata. (Og da er frakt og moms regna med i de 10 kr'ene) Lenke til kommentar
kaputt6 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 "Sitat: Så vidt jeg har forstått spiller den av både CD og DVD-plater, og at bare et fåtall spill kommer på DVD-plater. De fleste spillene tror jeg er små nok til å ligge på CD-plater og da legges de nok på CD pga produksjonskostnader. Dette er styggelig feil da! Et mindre tall har mulighet for å få plass, og INGEN blir gitt ut på CD. " Dette er bullshit. Har flere spill på ps2 som er på cd. Hvorfor skulle de bruke dvd'r når spillet får plass på cd. Riktignok er det flest som er utgitt på dvd. MEN DET FINNES SPILL SOM ER UTGITT PÅ CD!!!!!!! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hei! Jeg lurte på om noen hadde en oppskrift om hvordan jeg brenner et ps2 spill når jeg har fått det på maskina mi. Jeg har kjøp spillet så det er til eget bruk jeg skal ha den. Så vær så snill å ikke begynn å diskuter om det er lov eller ikke.. jeg har ikke gjort noe ulovlig ved å spørre. Så er det noen her som har erfaring med dette så vær så snill å hjelp meg. takker så mye for alle svar. Har du lyst på guiden for å brenne Ps2 spill å spille de, uten å bruke modchip? Mvh,Stian Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 (endret) slettet Endret 21. juli 2015 av mjuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå