Hr Kotelett Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 jeg har lurt på og kjøpe meg min første mobil nå og valget er falt på ericsson sin T68,, men den er jo så dyr.. men så fant jeg ut at den kun kostet 3298 på yatack.no med Talk abonnement med bindings tid på 12 mnd og da tenkte jeg på og kjøpe den der. Så det jeg lurte på yatack ,, noen som har noen erfaringer eller noe?? Lenke til kommentar
Henrik Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Jeg har handlet der et par ganger. Har aldri kjøpt mobil der, men det er vel det samme. Jeg er vant til at varene kommer innen 2 dager. Fra Yatack kom varene ca 5-7 dager etter. Jeg var ikke så fornøyd med det, men så er kanskje jeg også bortskjemt på leveringstider :wink: Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Jeg bestilte akkurat den telefonen du snakker om på Yatack. Først prøvde jeg å bestille den i mitt eget navn. Det tok ca. 2 uker, så fikk jeg en mail om at jeg hadde fått avslag på abonnementsøknaden hos You. Dette er jo egentlig ikke Yatack sin feil men... Jeg bestilte telefonene en gang til i navnet til mora mi. Men nå har jeg venta i en hel ***** måned, og telefonen er ikke kommet enda, så nå avbestiller jeg hele dritten igjen... FYYY Yatack!!! Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Venta i 1 1/2 måned jeg. Sendte klager, men fikk ikke svar engang. Nå har jeg endelig fått den, men fy **** for et drittsted Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Den koster 2995,- på Komplett... Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Nei, T68 koster 5319,- på Komplett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå