maibritt Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg får ikke wii'en til å registrere at jeg har koblet til nunchucken. Kan det være en feil på den, eller noe annet? Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Tipper det er feil på den.. Men, du kan alltids prøve å ta ut batteriet av Wiimoten, sette de inn på nytt igjen, og så sette i nunchucken igjen. Lenke til kommentar
Snowy74 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Dette er standard-måten å synkronisere wii-moten på http://www.ehow.com/how_2054304_synchronize-new-wiimote.html Dette fungerte ikke hos meg, men det finnes en option for å gjøre det i wii-menyen og da fungerte det. Problemet hos meg er at hver gang jeg skal spille med 2 spillere så må jeg "synche" wii-mote nr. 2. Systemet husker bare den originale som fulgte med maskinen. Endret 19. juli 2007 av Snowman Lenke til kommentar
Snowy74 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Redigert: Nå skal det sies at jeg ikke forsøkte "Step 3" på how-to'en. Skal forsøke dette når jeg kommer hjem idag. Lenke til kommentar
maibritt Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 jeg har prøvd å synca, slått av power og ttt ut batterier med samme resultat. får prøve å kjøpe en ny nunchuck å se om det hjelper da. den virker litt løs i koblinga til remoten, men husker ikke om den har vært slik bestandig. Lenke til kommentar
Snowy74 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 jeg har prøvd å synca, slått av power og ttt ut batterier med samme resultat. får prøve å kjøpe en ny nunchuck å se om det hjelper da. den virker litt løs i koblinga til remoten, men husker ikke om den har vært slik bestandig. 9100666[/snapback] Synd det da. Jeg hadde nok forsøkt alle muligheter, en wii-mote m/nunchuk koster jo litt. Men den kan selvfølgelig være defekt, da er det bare å kjøpe en ny. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 jeg har prøvd å synca, slått av power og ttt ut batterier med samme resultat. får prøve å kjøpe en ny nunchuck å se om det hjelper da. den virker litt løs i koblinga til remoten, men husker ikke om den har vært slik bestandig. 9100666[/snapback] Du har jo ihvertfall 1 års garanti på den. Gå tilbake til butikken å få den byttet. Det fikk jeg, når nunchucken min ikke fungerte. (Men den ble om ikke annet registrert). Du kan jo evt prøve en classic-kontroller om du har det? Lenke til kommentar
maibritt Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Blir vel vanskelig å spille Twilight princess med classic controller eller? Lenke til kommentar
Snowy74 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Det er sikkert fullt mulig, men du vil nok få mere ut av spillet ved å bruke wii-mote, spesielt med tanke på spill-opplevelsen. Hovedårsaken til at Twilight princess ble utsatt og utsatt var jo at det skulle lanseres sammen med den nye konsollen, og den nye måten å spille på. Hvis ikke hadde det jo blitt det samme som å spille det på Gamecube Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Blir vel vanskelig å spille Twilight princess med classic controller eller? 9100909[/snapback] Hehe, om du hadde en classic-kontroller liggende, så kunne du da altså se om det var feil på wiimoten eller nunchucken. Det var det jeg mente. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 og nei.. Du må bruke wii-mote for TP Wii versjon Lenke til kommentar
Scheen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Selv har jeg hatt mye problemer når det gjelder syncing av flere Wii-motes. Når jeg prøver og koble opp 4 kontrollere så går det nesten alltid til h*****e. Og må bruke nesten 30 minutter bare på og få alle koblet til.. Noen andre som har slike problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå