Gå til innhold

Problem med nunchuck

maibritt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er standard-måten å synkronisere wii-moten på

http://www.ehow.com/how_2054304_synchronize-new-wiimote.html

Dette fungerte ikke hos meg, men det finnes en option for å gjøre det i wii-menyen

og da fungerte det. Problemet hos meg er at hver gang jeg skal spille med 2 spillere så må jeg "synche" wii-mote nr. 2. Systemet husker bare den originale som fulgte med maskinen.

Endret av Snowman
Lenke til kommentar

jeg har prøvd å synca, slått av power og ttt ut batterier med samme resultat. får prøve å kjøpe en ny nunchuck å se om det hjelper da. den virker litt løs i koblinga til remoten, men husker ikke om den har vært slik bestandig.

Lenke til kommentar
jeg har prøvd å synca, slått av power og ttt ut batterier med samme resultat. får prøve å kjøpe en ny nunchuck å se om det hjelper da. den virker litt løs i koblinga til remoten, men husker ikke om den har vært slik bestandig.

9100666[/snapback]

Synd det da. Jeg hadde nok forsøkt alle muligheter, en wii-mote m/nunchuk koster jo litt. Men den kan selvfølgelig være defekt, da er det bare å kjøpe en ny.

Lenke til kommentar

9100666[/snapback]

Du har jo ihvertfall 1 års garanti på den. Gå tilbake til butikken å få den byttet. Det fikk jeg, når nunchucken min ikke fungerte. (Men den ble om ikke annet registrert).

Du kan jo evt prøve en classic-kontroller om du har det?

Lenke til kommentar

Det er sikkert fullt mulig, men du vil nok få mere ut av spillet ved å bruke wii-mote, spesielt med tanke på spill-opplevelsen. Hovedårsaken til at Twilight princess ble utsatt og utsatt var jo at det skulle lanseres sammen med den nye konsollen, og den nye måten å spille på. Hvis ikke hadde det jo blitt det samme som å spille det på Gamecube :)

Lenke til kommentar

Selv har jeg hatt mye problemer når det gjelder syncing av flere Wii-motes.

Når jeg prøver og koble opp 4 kontrollere så går det nesten alltid til h*****e. Og må bruke nesten 30 minutter bare på og få alle koblet til..

Noen andre som har slike problemer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...