abcosv Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg har nå bestemt meg for å gå til innkjøp av et nytt kabinett til pc-en min. For øyeblikket sitter jeg med et to år gammelt Aopen H600B-kabinett, men jeg føler ikke at det strekker helt til lenger. Jeg har fem harddisker, et AGP-skjermkort, samt et optisk drev og et par pci-kort i PC-en, og det er ekstremt trangt for øyeblikket. OCZ Modstream er ikke akkurat bygget for så små kabinetter, og ledningene bruker en del plass på grunn av alt jeg har tilkoblet, så luftgjennomstrømingen er minimal. Mitt spørsmål er da; fungerer OCZ Modstream bedre med et Antec P182? Er ledningene lange nok, og er PSU-brønnen stor nok for denne strømforsyningen? Er det noen som har erfaring med det samme eller et lignende oppsett? Jeg tar også gjerne imot forslag til andre kabinetter jeg kan kjøpe, med et pristak på 1000 kroner. Kabinettet bør ha bra kjøleegenskaper, greit med plass, og samtidig ha plass nok til mine fem disker... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg har selv P182. Tipper at PSU er standard ATX, dvs passer fint =) Ang kable lengre, så vet jeg desverre ikke hvor lange du trenger, det har litt med HK og gjøre, og hvordan du vil legge kablene. Jeg har en Zalman PSU, og har lagt det fleste kablene bak HK. Den ene 12V går langs HK og rundt CPU kjøler. Har ikke hatt noen problemer med kabel lengdene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå