Maj7 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Her er to bilder tatt for 2 år siden med Olympus Camedia C-160 (altså ingenting å skryte av ) i en konsentrasjonsleir. Det første er en av disse hyllene man måtte sove på. Det andre er fire lykter på en trapp, og trenger egentlig ikke å bli satt i sammenheng med kons.leir. Gir disse bildene dere noe? Noe som kan forandres? Croppes? Vil gjerne høre Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jo, bildene er sterke. Det at de er tatt i en konsentrasjonsleir gjør dem det. De er ekte. Man kan se på bilder fra sånne leirer og forestille seg både det ene og det andre. Jeg husker at det for ikke så lenge siden ble lagt ut masse bilder fra disse leirene. Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Åja, har ikke vært her så lenge, så jeg har ikke sett noe Det siste bildet er ikke så trist da Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Begge to kjedet meg. Jeg er ikke en kynisk eller følelsesløs person, tvert imot, men bildene, det nederste da spesielt, sa meg ingenting. Fine dokkumentasjonsbilder, en kommentar som snart er standard her på forumet , men ikke noe jeg kan se for meg at en større masse vil ha glede av... Lyset er ganske fint på det øverste, ville nok tulla litt mer med kontrastspaken på nr 2 hadde jeg vært deg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Jeg likte det første bildet. Den nakne stilen og rosene står godt mot hverandre.Fint lys. Jeg synes at bilde nummer to blir for konstruert/arrangert. Det er godt å se at det går an å ta bra bilder med enkelt utstyr. Vi trengs å bli påmint det. Tom Edit: som vanllg Endret 18. juli 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 tror bilde nr. 2 hadde blitt bedre om du hadde justert levels Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Takk for kommentarer alle. Cookiebird: Kan godt prøve meg på litt mer kontrast. Tom: Takk. Føler meg underlegen når jeg legger ut bilder som er tatt med et såpass dårlig kamera. Nr 2 er nok ment for symmetrien sin del, jeg er enig i at det ser oppstilt ut. Men jeg lover, lyktene sto sånn fra før da jeg gikk forbi Madusius: Du snakker for komplisert Det eneste jeg har å bruke til å fikse bildene etterpå er MGI photosuite 4. Er overhode ingen prof på bilder eller redigering, bare tuller rundt og ser om det blir noe til slutt. Forklar gjerne nærmere Er det noe som kan fikses i dette programmet jeg ikke vet en snurt om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå