Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Heisann Før jeg begir meg ut på ett sinnsyk prosjekt med glassfiber og sparkling av gammel støtfanger med en liten kollisjonsskade utviklet til et svært rustangrep, noen som vet hvor jeg kan få fatt i nedre bakre støtfanger til en VW Polo 97-modell i bergensområdet? Blir å ta en ringerunde til opphøggerne imorgen, men hvis noen har noen stalltips, skrik ut. Farge spiller ikke noen rolle, men helst mørk blå. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Hei. er 97 mod 6N2 eller 6N? er det 6N har jeg et par stykker.. edit: har ein grønn.. ligger på sotra, på skålvik Endret 19. juli 2007 av ReVolvolution Lenke til kommentar
eekeroth Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Heisann Før jeg begir meg ut på ett sinnsyk prosjekt med glassfiber og sparkling av gammel støtfanger med en liten kollisjonsskade utviklet til et svært rustangrep, noen som vet hvor jeg kan få fatt i nedre bakre støtfanger til en VW Polo 97-modell i bergensområdet? Blir å ta en ringerunde til opphøggerne imorgen, men hvis noen har noen stalltips, skrik ut. Farge spiller ikke noen rolle, men helst mørk blå. 9097579[/snapback] sjekk www.veng.no Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Hei. er 97 mod 6N2 eller 6N? er det 6N har jeg et par stykker.. edit: har ein grønn.. ligger på sotra, på skålvik 9103041[/snapback] PM sendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå