rock Skrevet 10. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2003 Lurer på hvilke bærbare som finnes, når Sizw does matter! Forslag? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2003 lifebook-serien til fujitsu-siemens er ganske knøttsmå. ingen cd-rom eller floppy, 10.4" skjerm, etc.. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 10. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2003 Ellers er vel apple de flinkeste til å lage kompakte maskiner. Den nye 12,1" powerbook er kanskje et bra alternativ. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 10. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2003 IBM har klart det råeste innen ultraportabelt spør du meg.. Dell har vel også et par som er Ok Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 10. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg syns Compaq EVO 410 er konge jeg. Ellers har jeg også sansen for både Mac sin iBook og Powerbook 12.1", men har ikke noe prog. til Mac eller bruker erfaring, så det blir et dødt løp for min del. Syns 10.4" modellene blir litt for lite med tanke på tastatur. Hvis du absolutt skal ha det minste, så er de der HP Journada utstyrt med QWERTY tastatur, men det er vel litt for PDA. Edit: hadde litt skrivefeil, nå har jeg sikkert bare et par igjen? Lenke til kommentar
rock Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2003 ser at ACER C100 ser ut som et godt alt. med 10,4 " "trykkfølsom" vridbar skjerm Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 10. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2003 Glem Apple i denne debatten. De har jo ikke maskiner under 2 kilo. Lenke til kommentar
macrules Skrevet 10. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2003 Riktig det, 2.1 kg. Fryktelig tungt det ja.... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 10. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2003 Nei, den er ikke så veldig tung, men saken er at det finne mye mindre bærbare. Selv om jeg tror at PB er en av de minste med den ytelsen. Man får jo bærbare som veier 1 kilo. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 15. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 http://www5.pc.ibm.com/no/products.nsf/top...inkpad+x+series Lenke til kommentar
kdog Skrevet 15. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 lifebook-serien til fujitsu-siemens er ganske knøttsmå. ingen cd-rom eller floppy, 10.4" skjerm, etc.. Ikke glem betegnelsen LifeBook B, LifeBook har jo serier til alle formål, med B som er minst, med trykkfølsom skjerm, C som baserer seg på Celeron(billig versjon fra Lifebook) E som en mellomting, til X som er stor og kraftig. Men missforstår jeg topic riktig om jeg spør om du vil ha en minst mulig bærbar.. altså en du knapt klarer å bære? neida, har ikke særlig peil på de andre, men Lifebook B er veldig liten og lett. stilfull. å surfe med penn er jo behagelig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 lifebook-serien til fujitsu-siemens er ganske knøttsmå. ingen cd-rom eller floppy, 10.4" skjerm, etc.. Enig! Faren min hadde en slik en før, og de er kjempesmå Veldig lette å ta med overalt.. Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 15. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 Men missforstår jeg topic riktig om jeg spør om du vil ha en minst mulig bærbar.. altså en du knapt klarer å bære? Hahahh. Lenke til kommentar
EAK Skrevet 15. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 Lurer på hvilke bærbare som finnes, når Sizw does matter! Forslag? Hei! Jeg har en Dell Latitude C400 som jeg er veldig godt fornøyd med! (er student) Se www.dell.no for mer info!! Hilsen EAK Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 15. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 IBM har klart det råeste innen ultraportabelt spør du meg.. Dell har vel også et par som er Ok Kan vel si meg enig akkurat der. I hvert fall hvis det skal være så lite og lett som mulig. Men prisen er jo deretter da Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 http://www.itavisen.no/art/1300350.html Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Size does matter... Lurer på hvem som har den største? Om noen tør å gå litt i motvind liksom... Siden alt bare skal bli mindre og mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå