xxm0rtyque Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hallo dere. Ei vennine av meg fikk en underlig e-mail for litt siden.. Der det sto masse jævel skap! Skulle gjerne funnet ut hvem som eide en viss hotmail-konto... Noen som kan fortelle meg åssen jeg finner dette ut? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 No can do. Om ikke verten for mail oppgir ved en anledning... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hva med å sende en e-post og spørre? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Eller få en venn til å legge til kontoen til msn? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) eller rett og slett Hacke/cracke den kontoen. Men etter norsk lov så vil det svi godt vis du gjør det. Vis eg bryter noen regler me dette, så bare sensurer det Endret 20. juli 2007 av EX-adrin Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) *slett* Endret 20. juli 2007 av Tt.mrX Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tror da at jeg skrev norsk. Men ska ta og skrive det som står der jeg da. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hallo dere.Ei vennine av meg fikk en underlig e-mail for litt siden.. Der det sto masse jævel skap! Skulle gjerne funnet ut hvem som eide en viss hotmail-konto... Noen som kan fortelle meg åssen jeg finner dette ut? Du har selvfølgelig søkt på google etter IDen? la oss si IDen er: [email protected], søker du på google etter: Jadsuz91992, deretter Jadsuz... Hvis du skulle finne noe er er du i gang Hvis ikke finner du nok ikke ut hvem det er ved mindre du kan legge til personen og drive litt manipulering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå