Gå til innhold

Finner ikke 12v adapter til skjermen med 4,2A

Anbefalte innlegg

Jeg fant noen adaptere på ebay, men det var bare 4Amper og 5Amper. Klarer ikke å finne noen med 4,2Amper i OUTPUT! Har en 17" skjerm.

Den er: Plug: 9.5/2.1/5.5mm(Lang/Yterste diameter/innerste diameter)

INPUT: 100-240VAC 50/60Hz 1,5A

OUTPUT: DC12V 4,2A

Kan de som har peiling på dette, hjelpe meg å finne en sånn? Og spiller det noen rolle hvis jeg kjøper en 4A eller 5A output?

-e_dude

Endret av everything_dude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er noe problem viss du kjøper 5A output, siden skjermen bare "henter" 4,2A så lenge ladern er på 12V, Det blir det samme som i stikkkontakta, den er jo 230V 10-16A, men det skaper jo ikke noe problemer for ting som ikke bruker så mye :D

Lenke til kommentar
Tror ikke det er noe problem viss du kjøper 5A output, siden skjermen bare "henter" 4,2A så lenge ladern er på 12V, Det blir det samme som i stikkkontakta, den er jo 230V 10-16A, men det skaper jo ikke noe problemer for ting som ikke bruker så mye :D

9097800[/snapback]

ok, jeg trodde at en adapter med høyere antall Amper ville ødelege skjermen.. :roll:

takk for svaret!

Lenke til kommentar

Ampere kan du se på som "hvor mye den kan gi", så viss den kan gi 5 A, så er det makss, men viss skjermen trekker 4,2, så går det bare 4,2 ampere. Det du må huske er riktig spenning, og polaritet (viss det er DC)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...