Vice Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Synes bildene var veldig bra. Flotte farger som gir et visst "surrealistisk" preg. Også fint at du la ut de forskjellige eksponeringene. Endret 19. juli 2007 av Vice Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 I motsetning til andre er jeg nettopp blitt interessert i foto som hobby, og HDR-teknikken er et krydder. Det er selvsagt best dersom man klarer å fange en god situasjon uten å ty til etterbehandling. Imidlertid så er jeg ennå ikke mettet på HDR og av det jag her sett så langt (bygning, lys og skyer) så er bilene i første post anderledes. De ser ut som grafikk, men det er vel også poenget (?). Til sitt uttrykk så synes jeg de er spennende. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Enig Sanders. HDR heller litt mot å bli som Wordart i Word - så utrolig typisk at (nesten) ingen tør bruke det. Man må se svakhetene i teknikken og unngå dem ved å finne motiver som hører hjemme i sjangeren. Disse to bildene er en smakebit av hvilken retning det kan være.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det er ikke til å stikke under en stol at denne teknikken får det til å se usannsynlig FAKE ut. Ser ut som den nye Need for Speed ProStreet filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå