Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Lian Li Cube med coolermaster 4-3 HD-moduler?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd Lian Li CUbe med de coolermaster 4-3-modulene? Og isåfall kan forklare meg om det fungerte greit, og gjerne komme med et bilde også? Jeg lurer nemlig på hvor god plass det gir sånn i forhold til hovedkortet (men 5.25-festene på hovedkortsiden ser ut til å være ganske langt unna selve brettet, så det gjør kanskje ikke så mye om de "svever" over hovedkortet?

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg tar meg friheten til å ta opp denne tråden jeg, da kjøpstidspunktet nærmer seg og butikken overraskende nok ikke vil gi meg angrerett, så det er ganske viktig for meg å få oppklart dette.

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Om jeg ikke husker feil så har Skrue testa dette tidligere og bekrefta at det passer. Skal se om jeg klarer å finne igjen innlegget ..

9175096[/snapback]

Suverent, skal se om jeg finner det selv også. Min plan er å kombinere 4-3-modulene sammen med den "viftemodulen" som hører til Cuben (http://www.microplex.no/product.aspx?pid=CCFANMODULE&mcat=), så jeg får håpe det lar seg ordne på et vis.

AtW

Lenke til kommentar
yo. Ser at jeg har blanda Skrue og Snekker'n her (lenge siden jeg leste det)

Ser også at du har funnet den tråden jeg snakket om selv. Var kanskje ikke svar på akkurat det du var på jakt etter likevel  :(

Sorry ...

9179215[/snapback]

Ok, takk for forsøket ihvertfall, jeg får se litt hva jeg gjør, om jeg tar sjangsen eller om jeg bare blåser i hele greia.

AtW

Lenke til kommentar
Jeg har modulene med ikke noe lian li cube :/ Kan gjerne ta masse bilder og gi deg nøyaktige mål og slikt hvis du ønsker det da ;)

9181622[/snapback]

Hehe, takk for det, men har de modulene selv.

Fikk akkurat en amil fra microplex, som hadde tatt seg bryet med å undersøke saken (tusen takk for det MP), og denne frontdelen og 4-3-modulene passer desverre ikke sammen, dog passer de perforerte 5.25-greiene (http://www.microplex.no/product.aspx?pid=LLBAYCOVP525B) sammen med 4-3-modulen, må bare få ordnet meg et slags hjemmemekket støvfilter på et vis.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...