rubob Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg vurderer å bestille en nintendo ds lite, sd minnekort og M3 ds simply. Jeg vet det er mulig å spille gamle gba-spill på ds, men er det mulig å spille gba-spill som er lastet ned og lagt inn på minnekortet? jeg har leita litt nedlastingssider og ser at ds-spilla er i nds format og gba-spilla er i gba format. Så ds filformatet tar jeg som selvfølge at d går ann å kjøre, men er det noen som vet om gba filformatet går ann? Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Du kan ikke kjøre GBA-spill på M3 Simply DS nei. M3 er en SLOT-1 enhet som kun kjører DS-spill og multimediefiler. Hvis du skal spille GBA-spill i tillegg, ville jeg kjøpt en slik hos DealExtreme. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det er nok den eneste muligheten ja.. Ellers kan jeg si at M3 gjør akkuratt det den skal, uten noe tull.. Kjøpte meg den og et 2gb micro SD kort for litt siden.. og, det funker perfekt.. Det er herlig å ha alle spilla inne på brikken også.. så slipper man det styret der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå