Gå til innhold

Komplett ekstrem-budsjett PC

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg fikk beskjed om å prøve å finne en ekstrembudsjett pc til mamma i dag (trodde aldri dagen skulle komme.. :p)!

Det første jeg gjorde var å stikke innom komplett.no for å se om de hadde noe som kunne være aktuelt og det tok ikke lang tid før jeg så denne: FSC Scaleo

I første omgang syntes jeg dette så ut som et kupp, for man kan vel knapt få mer for pengene! ;) Men jeg la jo merke til at det er basert på relativt gammelt Intel utstyr, her med en pentium D 915. Og jeg vil tro hovedkortet er av en heller tvilsom kvalitet.

Men, da kommer vel egentlig mitt spørsmål - Har dere sett lignende tilbud? Eller ser ikke det her ut som et så "gæli" tilbud likevel? :) Her er det bare å komme med tips..

Mvh

Lars

Endret av Keltern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden det er morra di så holder den vel.. Det er jo en Dual Core prosessor.

1GB RAM

Dual Core prosessor 2.8GHz, kanskje ikke den beste men sikkert god nok.

250GB harddisk

Osv

Morra di er vel ikke gamer? så da trenger hun nok ikke mer enn det.

En kompis av meg kjøpte en lignende pc, scaleo, bare nyere.. Den bråker noe sinnsykt.

Greit jeg kommer med forslag? :p

http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10222 - den er vel grei nok, mindre ram kanskje men..

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=51258# - så faktisk veldig god ut :D

Den fra netshop, er vel ca 1000kr dyrere...

Endret av Butthead600
Lenke til kommentar

Ja, nei, det var jo ikke ytelsen jeg tenkte på.. Men mer temperaturnivå på de eldre intel cpu'ene! ;)

Men det er kanskje ikke noe å bekymre seg over siden det er surfing og kontor-applikasjoner som skal kjøres! :) Hun er nok langt fra en gamer, i nårværende "tilstand"! :p

Takker for forslagene, men de blir nok for dyre for henne.. "Så mye?" sa hun til prisen på den jeg linket til! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...