Gå til innhold

Kritikk og feedback

Anbefalte innlegg

Heisann!

Prøver å lage websider som skal fungere i så mange nettlesere som mulig. Om dere ser noe rart så si ifra :) Dette er mitt første tappre forsøket etter et latterlig skoleprosjekt mange år tilbake.

I tillegg så kunne jeg tenkt meg litt tilbakemelding om funksjonalitet, oversikt etc. Layout'en var engang i utgangspunktet et html template som jeg har endret og modifisert til mitt behov og laget alle sidene i PHP.

Siden er bygget på 2 php filer og mysql.

Ikke tenk på skriveleifer, evt lite innhold på enkelte sider da jeg har vært litt på latsiden der. Har vurdert å kutte ut bloggen og heller lage den selv da jeg har dumpet mesteparten av teksten i mySQL allerede.

MeusDomus

Endret av Wabby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, se det ja. Var ikke ikke bare meg som har smålekt med Dreamweaver. Men går mest i notepad++ etter jeg har blitt mer stø på Php. Er formange ting som plaget meg i Dreamweaver.

Men argh! Dette likte jeg dårlig. At noen andre har brukt det samme. Nå må endringer gjøres....

Er mer av den mannen som liker å jobbe bak kulissene (php, mysql etc) da design ikke er min sterke side :)

Får slå meg til ro med at "arild" sin side er i plain HTML, med 2 hele linker som bare endrer litt tekst mens jeg kjører en helt annen stil ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...