jorn89 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 hey,skal mekke meg rakarør på en liten 1,6 sunny å d blir jo fra katalysatorern så tenkte jeg 3" ennestuss eller ei heeftig potte ellerno... skal selge biln under et halvt år så det er bare for å få lyyd:P men jeg trenger rør ... noen fra tromsø som vet kor man finn 2" rør billig? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Billig rørpotte fra mekonomen skulle vel være tingen da. Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Billig rørpotte fra mekonomen skulle vel være tingen da. 9096816[/snapback] husk er kun ute etter den sinsyke lyden:P skal hore den opp stakkars bilen , dn er harry som f:P Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Du får på 2,5" hele veien, men det blir litt trangt ved bensintanken. Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Du får på 2,5" hele veien, men det blir litt trangt ved bensintanken. 9096885[/snapback] 2,5 miste jeg sikkert 50hk d blir jo siiinsyk lyyyd:P trur nok d holder me 2"^^ Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Som sagt en bakpotte bestående av rørpotte vil gi god lyd. Rørpotte er kun et perforert rør med isolasjon rundt så sånnsett demper den ikke løyden så mye. Billige er de også. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Har du flere lyddempere enn bakpotta så kan du dele de, ta ut innmaten, og sveise de sammen igjen... eller bare sveise på rør der hvor lyddempern satt. Lenke til kommentar
Revi Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Kan du ikke bare kutte av hele sulamitten foran katalysatoren og sveise på en loff av en bakpotte og droppe det i mellom? Da får du en bråkete, blodharry bil som hele nabolaget synes er drit-tøff... NOT! Nei, skal det være lyd, så skal det være grom lyd, ikke noe dritt som bare bråker og da er "rakarør" det mest tullete fjas jeg vet om. Hilsen en som bor i oppoverbakke..... Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Kan du ikke bare kutte av hele sulamitten foran katalysatoren og sveise på en loff av en bakpotte og droppe det i mellom? Da får du en bråkete, blodharry bil som hele nabolaget synes er drit-tøff... NOT! Nei, skal det være lyd, så skal det være grom lyd, ikke noe dritt som bare bråker og da er "rakarør" det mest tullete fjas jeg vet om. Hilsen en som bor i oppoverbakke..... 9098591[/snapback] haha traktor lyd da:P i oppoverbakke ... skal jo selge bilen min så jeg gir meg nu faan:P Lenke til kommentar
picpac Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kan du ikke bare kutte av hele sulamitten foran katalysatoren og sveise på en loff av en bakpotte og droppe det i mellom? Da får du en bråkete, blodharry bil som hele nabolaget synes er drit-tøff... NOT! Nei, skal det være lyd, så skal det være grom lyd, ikke noe dritt som bare bråker og da er "rakarør" det mest tullete fjas jeg vet om. Hilsen en som bor i oppoverbakke..... 9098591[/snapback] haha traktor lyd da:P i oppoverbakke ... skal jo selge bilen min så jeg gir meg nu faan:P 9108938[/snapback] Blir nok lettsolgt også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå