Gjest Slettet+3124 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Når jeg er inne i en tråd, og logger meg inn kommer jeg til forum index. Hvorfor ikke gjøre det slik at når du leser en tråd og ønsker og eventuelt gi et svar i denne, så blir du værende i denne når du logger deg inn, og ikke blir sendt til forum index. Man kan jo velge "sitere" eller bruke "svar" knappen for direkte svar i ønsket tråd, men jeg ønsker at når man logger seg inn når man leser i en tråd blir man værende i denne etter at man har logget seg inn. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Kan du ikke bare logge inn før du gjør noe som helst eller være innlogget hele tiden (på privat PC så klart) Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ja, hvorfor ikke logge inn før du gjør noe, og så logge ut igjen når du er ferdig. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 åpne en ny fane og logge inn i den, for så å oppdatere side nr.1... Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Eller bare gjøre det slik det skal være? Som standard mener jeg at den husker hvor du var før du logger inn. Hvis ikke kommer det når forumet oppdateres. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (Automatisk svar) Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg