Gå til innhold

Beste brenner når kriteriene er....?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar. Har funnet Lite-On 48x24x48x til 505, Asus 48x16x48x til 525 så prisen er jo stort sett den samme. Har jo sett at den 40x Lite-On brenneren kan oppgraderes til 48x men når de koster det samme så ser jeg for meg at jeg går for 48x - den har dessuten 24x CDRW. Er det noen steder hvor jeg finner Lite-On billigere? Dette er på IT-butikken så frakt på 88 kommer i tillegg. Så Elkjøp har Lite-On 40x men der kostet den 695 (ihvertfall på hjemmesiden deres) Er det Lite-On anbefalingene sier da eller?

Lenke til kommentar

Jeg har lite-on 40x og er svært fornøyd, ikke en feibrenning på 150-200cd'er. 8mb buffer trengs altså ikke, buffer underun får du ikke. Leser cd'er fort også, faktisk fortere enn min 52x cd-rom og 16x dvdspiller. Støtter vel alt clone cd har tror jeg, meget bra brenner til hyggelig pris

Lenke til kommentar

Vel nå har jeg shoppa!

Tror jeg har gjort et skikkelig varp :D

På hjemmesiden til Elkjøp står nemlig denne under brenner: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text

Dette er en Sony brenner CRX215A1 48/24/48 til den nette sum av 495. Synes det var veldig lav pris men det kunne jo være at det var et spesielt tilbud. Dro på elkjøp og så at samme brenner var priset til 695 som jo er en mer sannsynlig pris. MEN, fyren der oppe så jo på websiden dems og sa at da måtte jeg jo få den for den prisen! Fornøyd jeg!

En annen ting som man ikke skal se bort ifra er dette: Alle nyere Sony brennere er egentlig bare en OEM Lite-On med en ny front. Så nå har jeg lastet ned den siste modifiserte Lite-On firmwaren så snart har jeg en 52/24/52!!! Nå kan man jo spørre om det er noe særlig vits å flashe til 52 og Lite-On siden jeg allerede har en 48x men saken er såvidt jeg har forstått at Lite-On oppdaterer firmware ofte noe Sony ikke gjør. Dvs flere fikser osv og bedre sjanser for å lykkes med rip av kopibeskyttede CD'er. Poster når jeg har flasha...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...