Gå til innhold

Dell 1721, bare 64 mb grafikkminne

Anbefalte innlegg

http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=no&s=dhs

VAr på nippet itl å bestille denne, da jeg så at den bare har 64 mb grafikkminne (se denne siden http://www1.euro.dell.com/content/products...no&s=dhs&~ck=mn )

Holder det? Har aldri hatt under 128, selv om jeg ikke spiller. Ser film/tv-serier og surfer, og maskinen blir levert med Vista.

(Har søkt)

Endret av LoCDoG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

intigrert grafikkort har vanligvis ikke mer enn 64-128 uansett. i tillegg har den

HyperMemory som vil si at den bruker av RAMen på pc'en

hvis du velger 1720 (core 2 duo) så har du mulighet til å velge 8400,8600 eller X3100

Endret av AndyF
Lenke til kommentar

Så den har 64 MB pluss det den stjeler fra ram? Jeg har alltid trodd at den bare kunne stjele max 64 fra ram..

Tingen med 1721 er at den har 240 GB HDD og numpad, mot 160 GB HDD og ingen numpad hos 1720. 1721 virket perfekt fram til jeg så 64 MB grafikkminne, men hvis den kan forsyne seg av RAMen som den vil, bør jo det gå bra. Eller?

Bruksområde:

Surfing, MSN, filmer på DVD og divx

Lenke til kommentar

Jeg fikk også lyst på denne maskina. Jeg spiller heller ikke spill på pcen, men jeg bruker photoshop en god del til hobbybruk. Har skjermkortet noe å si når man bruker photoshop? (Jeg kan stortsett ingenting om pcer :blush: )

Edit: Og hva med prosessoren?

Endret av ApeiBur
Lenke til kommentar

Nei, skjermkortet har ikke noe å si i PS, men en god prosessor er viktig for å få litt fart på sakene. Har du råd, vil jeg anbefale den høyeste skjermoppløsningen (1920*1200), da får du en knallskjerm til å redigere bilder på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...