Bruktbilen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Datasikkerhet here I come Endret 19. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
nordin Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Kom inn på nettstudiet nordisk språk på HVO. Da tar jeg med meg lappisen til Buenos Aires for å oppleve yrende natteliv, lidenskapelig fotball og brennheite latina-chicks Endret 19. juli 2007 av nordin Lenke til kommentar
Fragleberg Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Veterinær ved veterinærhøgskolen... andrevalget, men begynner å venne meg til det! Venter svar på tannlege i København og er ventelistet i Oslo... Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Spørsmål her. Når det står at det mest sannsynlig ikke vil bli tatt inn flere på studiet, hva mener de? Altså, er bare et par desimalpoeng i fra å komme inn og står på venteliste. Hva om noen som har valgt studiet takker nei? Fyller de ikke da opp studiet? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Spørsmål her. Når det står at det mest sannsynlig ikke vil bli tatt inn flere på studiet, hva mener de? Altså, er bare et par desimalpoeng i fra å komme inn og står på venteliste. Hva om noen som har valgt studiet takker nei? Fyller de ikke da opp studiet? 9101232[/snapback] Hvis veldig mange takker nei/ikke møter opp så fyller de nok opp, hvis ikke tror jeg de lær vær siden det er såpass få som takker nei. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hvor latterlig er ikke det? Ville ikke det være sannsynlig å ønske å fylle opp en kvote? Faen i helvette. Snakk om ting som faller sammen. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hvor latterlig er ikke det? Ville ikke det være sannsynlig å ønske å fylle opp en kvote? Faen i helvette. Snakk om ting som faller sammen. 9101258[/snapback] Jeg regner med dette er et toppstudie (medisin, jus, ingeniør etc.), får jeg spørre om hvilket og hvor? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg havnet på venteliste på førstevalget, hva vil det si? At man får plassen hvis andre takker nei? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg havnet på venteliste på førstevalget, hva vil det si? At man får plassen hvis andre takker nei? 9101362[/snapback] Pretty much. Så fremst studiet tar inn de som står på venteliste. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Detta var faen meg tungt. Håper alle andre kommer inn og får ønskene sine dog, har dere lyst å takke nei til studieplassen deres på UiB og Samfunnsøkonomi blir jeg også glad ! : ) Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kom inn på øk.adm i Sogndal. Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 faen har samme problem som Bilet. Det står 'studient vil trolig ikke ta inn flere'. datateknikk på NTNU. Herregud jeg blir så irritert hvorfor vil de ikke fylle de plassene folk takker nei til?? så kjipt gud vær så snill og gi meg en plass. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 faen har samme problem som Bilet. Det står 'studient vil trolig ikke ta inn flere'. datateknikk på NTNU. Herregud jeg blir så irritert hvorfor vil de ikke fylle de plassene folk takker nei til?? så kjipt gud vær så snill og gi meg en plass. 9101543[/snapback] Ja, for meg virker det helt kake. Hvis de har mulighet til å ha full kvote hvorfor i all verden ikke ha det? På mange måter blir jo det urettferdig også da. Kan egentlig ikke forstå hvordan det kan være sånn. . . kanskje ta seg en tlf til UiB og høre om det faktisk er tilfellet. Lenke til kommentar
t_man Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) faen har samme problem som Bilet. Det står 'studient vil trolig ikke ta inn flere'. datateknikk på NTNU. Herregud jeg blir så irritert hvorfor vil de ikke fylle de plassene folk takker nei til?? så kjipt gud vær så snill og gi meg en plass. 9101543[/snapback] Mener å huske at universitetene/høgskolene sender ut tilbud om studieplass til flere enn hva de faktisk har plass til. Dette da en "regner med" noen vil takke nei.. Endret 19. juli 2007 av t_man Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Så jeg er enda lenger unna studieplass? : ( BAAAAAH ! : ( Sureste er at 1 karakter opp i et eller anna random fag gjennom hele videregående ville fått meg inn. Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 ja faen sant det, Bilet. Hvor i køen ligger du?? nummer 9 her. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Spørsmål her. Når det står at det mest sannsynlig ikke vil bli tatt inn flere på studiet, hva mener de? Altså, er bare et par desimalpoeng i fra å komme inn og står på venteliste. Hva om noen som har valgt studiet takker nei? Fyller de ikke da opp studiet? 9101232[/snapback] Studiet er overbooket - dvs. at det er sendt ut flere tilbud enn plasser. Mao: Det er beregnet et frafall fram mot studiestart. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 De sosete j*vlene hadde ikke fått med de tre poengene jeg skulle hatt for fullført årsstudium. Nå kommer jeg meg ikke inn på førstevalget uansett, men hadde jeg hatt tre poeng til, kunne jeg hørt om jeg kunne få ventelisteplass på tredjevalget... Har fått mer lyst på det enn andrevalget, der jeg er tilbudt plass. Er det mulig å få til? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg er ikke i køen engang. Jeg har opplyst at: Venteliste, men studiet vil trolig ikke ta inn flere. Du har jo en ok sjans ettersom at du i det minste er i køen, ergo 9 stk. må si nei for at du kommer inn. Hvor mange studieplasser er det på ditt studie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå